Avatar billede debugger Nybegynder
08. november 2001 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Når et program laver fejl

Jeg sider og roder med noget kode, der til tider får explorer til at gå ned.

Så kommer min win 2000 med den sædvanlige \"explorer.exe har forårsaget fejl i windows, og lukkes. Der oprettes en fejllog\"

Så begynder windows at \"køre\" helt vidt på harddisken, og man kan ikke foretage sig noget i 2 minutter.. heller ikke, når man trykker \"annuler\" i boxen med ovenstående besked. (jeg går ud fra den er ved at skrive noget lgfil halløj)

Kan det ikke slåes fra? kan den ikke bare lade explorer gå ned, og så lade mig stare den op igen? Jeg sidder alligevel ikke og glor de logfiler igennem.

Jeg har prøvet i \"egenskaber for denne computer\" -> \"avanceret\" -> \"start og genoprettle\", at slå diverse ting fra, men uden resultat.
Avatar billede snowmoad Nybegynder
08. november 2001 - 11:17 #1
hvad mener du med at gå ned, nær du skriver html koder
Avatar billede debugger Nybegynder
08. november 2001 - 11:25 #2
Jeg har ikke sagt HTML... man kan vel godt få explorer til at gå ned i andre sprog...?

Der er tale om noget javaScript, og hvorvidt min kode er dårlig, uhensigsmæssig, osv... finder jeg ret uinteresant, og er iøvrigt ikke til debat p.t.. Spørgsmålet går på om jeg kan få win 2000 til at lade være med at blokere i 20 minutter hver gang det sker.

Hmm... ja altså ovenstående ikke for at lyde som en sur stodder.. no offence til dig snowmoad :o)
Avatar billede snowmoad Nybegynder
08. november 2001 - 11:33 #3
k
Avatar billede svein Nybegynder
08. november 2001 - 11:41 #4
Så skal du slå fra Dr. Watson:
Gå i Start - Programmer - tilbehør - Systemværktøjer - Systemoplysninger - Funkioner  -Windows  - Dr. watson.

Her skal du i det mindste slå fra Opret Crahs-dump fil, men du kan måske med fordel så fra det hele!
Avatar billede debugger Nybegynder
08. november 2001 - 11:52 #5
Det var straks meget bedre! :o)