Avatar billede anneoghund Nybegynder
07. november 2001 - 17:01 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Tegneprogram

Hej,
Er der nogen, der ved om man kan få et billigt tegneprogram til vektorgrafik, der kan det mest basale, til under 500 kr.?
Vil I angive programmets navn, evt. hjemmeside og hvor man kan købe det.
Venlig hilsen
Anne
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:09 #1
Vektorgrafik? Under 500? GIMP er gratis, kan næsten det samme som Photoshop, men virker kun under Linux - jeg tror det er det nærmeste du kommer med det budget. :)
Avatar billede anneoghund Nybegynder
07. november 2001 - 17:29 #2
parazite> Ja, det var nok lidt for optimistisk med et program til under 500 kr. Desværre vil det ikke være aktuelt med et program under Linux, selvom ideen er god nok.
Avatar billede cerwin Nybegynder
07. november 2001 - 17:56 #3
Hvad med paint shop pro 7 - det kan da et eller andet der hedder noget med vektor (der i øvrigt irriterer mig pisse meget!!!)
Avatar billede cerwin Nybegynder
07. november 2001 - 17:56 #4
Prøv at hente forskellige programmer fra www.download.com fx. ...
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:58 #5
cerwin : Tror ikke du finder PSP 7 til 500. :)
Vektor? Hmm... skal ikke kunne sige om det har fået det med - langt om længe. :)
Avatar billede cerwin Nybegynder
07. november 2001 - 18:05 #6
Jamen de har de og det er så mega irriterende for sådan en lowsy tabertegner som mig der ikke skal have sådan nogle fine programmer .... !!! (Jeg kan ikke finde ud af viktor... ;)
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 18:07 #7
Lad mig se - du kan ikke finde ud af dig selv? ;)
Avatar billede cerwin Nybegynder
07. november 2001 - 18:17 #8
Heheheheheheheh ;)
Mit navn staves altså med C ... Victor ... Jeg kan ikke finde ud af vektor ... mente jeg :)
Parazite mig og Nico er på vej til Silkeborg så vi kommer og giver dig tærsk!
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 18:20 #9
Victor : Fint nok - jeg bor i Ikast. :)
Avatar billede anneoghund Nybegynder
07. november 2001 - 18:34 #10
parazite> hvis du opretter et spørgsmål, kan I dele pointene.
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 18:36 #11
anneoghund : Bare behold mine - jeg har ikke bidraget med noget brugbart, så alt andet ville være unfair. :)
Avatar billede anneoghund Nybegynder
07. november 2001 - 18:54 #12
parazite> rimeligt nok :)
Avatar billede anneoghund Nybegynder
07. november 2001 - 18:58 #13
cerwin>Paint Shop Pro er vist ikke særlig oplagt som vektorgrafik program, men lad det nu ligge. Tak for linket til www.download.com
Avatar billede cerwin Nybegynder
07. november 2001 - 19:41 #14
Pis jeg troede det var Silkeborg ... :)
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 19:58 #15
cerwin : Det var det også... var... ;)