Avatar billede robse2000 Nybegynder
07. november 2001 - 17:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

slå windowstasten fra

Hej allesammen

Et simpelt spørgsmål...kan man slå windowstasten fra?? Problemet er at jeg på mit arbejde sidder på min mac hvor æble-tasten jo sidder på nøjagtigt samme plads som windowstasten. Derfor kommer jeg så tit til at trykke på den tast når jeg er i enten Quark, Photoshop eller Illustrator, og den virker jo alligevel ikke, og hvad er endnu mere irriterende er at startmenuen popper op hver eneste gang. Simpelt spørgsmål..nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 17:03 #1
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 17:07 #2
Pil den af - gjorde jeg en overgang, da jeg var ved at gå amok over den. Virker også forrygende på Caps Lock! ;)
Avatar billede webberen Nybegynder
07. november 2001 - 17:08 #3
Min løsning:
Find 1x skruetrækker, skup knappen af og vupti, så har du fået løst det problem. Men husk at passe på knappen ikke får risser når du skupper den af, og gem den endelig igen HVIS du nu skal bruge den...
Avatar billede robse2000 Nybegynder
30. november 2001 - 22:46 #4
Point til space. Det virker perfekt. Undskyld forsinkelsen...

Robert