Avatar billede snowball Novice
31. maj 1999 - 23:08 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Unibank PC Bank ver. 3 under Win2k Beta 3

Hejsa.

Jer som bruger Unibank PC Bank og bruger en ver. der er ældre end ver. 3, ved, at man snart kun kan bruge ver. 3, men når jeg prøver at instalere ver. 3 under Win2k Beta, skriver den at jeg ikke har instaleret SP 3 til NT4, og at den findes på cd''en i dir''et NT4SP3, men det dir findes slet ikke på cd''en!!!
Nå, men så vil jeg prøve at hente den fra Microsoft. Jeg ser så, at der findes en SP5. Fedt, tænker jeg. Den må da kunne alt det som SP3 kan (og lidt til *S*), men når jeg vil instalere den, skriver Win bare at den ver. jeg kører med er nyere end den jeg er ved at instalere.

Hvad gør jeg ???

På forhånd tak.

Snowball
Avatar billede thoeger Nybegynder
31. maj 1999 - 23:19 #1
Huske nu at det kun er en beta og at den funktion der skal gører win2000 bagud kompateibelt ikke er med endnu så vidt jeg ved! Og hos microsoft har de nok ikke tænkt på at sørge for at Win200 skulle kunne kører Unibank PC Bank!! Og det med serivce packs er jo kun til NT, og overhovedet ikke noget med win2000 at gører!
Avatar billede snowball Novice
31. maj 1999 - 23:23 #2
Aaahhhh....Win2k er jo bygget på NT, så lidt skulle de da gerne ha' og gøre med hinanden.
Avatar billede cybles Nybegynder
31. maj 1999 - 23:26 #3
Til dels vil jeg godt give dig ret Thoger men der findes også en Win2000 som erstatter den tidligere Win NT.

Snowball jeg tror ikke du skal regne med at få det til at køre, en mulig løsning kunne være at installere dual boot på din pc'er og så slippe for det på den måde.
Avatar billede cybles Nybegynder
31. maj 1999 - 23:27 #4
Der findes en Win2000 som erstatter Win95 / 98 og der findes en Win2000 som erstatter Win Nt. Derudover er der en version til Vax maskiner.
Avatar billede snowball Novice
31. maj 1999 - 23:34 #5
Cybles: Det gør jeg også nu, men det er bare så træls at reboote bare lige for at overføre en slat penge osv. (Kald mig bare doven hvis i vil)
Avatar billede snowball Novice
31. maj 1999 - 23:35 #6
Hvis Win2000 ikke havde noget med Win NT at gøre, tror i så der ville stå "Built on NT technology" når man starter op ???
Avatar billede cybles Nybegynder
31. maj 1999 - 23:38 #7
Det ved jeg ikke og jeg ved ikke hvilken version du benytter, jeg ved bare den findes i 3 versioner, jeg mangler selv at få fat i den som svare til Win Nt ....neder.....
Avatar billede cybles Nybegynder
31. maj 1999 - 23:39 #8
Og nå ja man skal sgu være doven hvorfor lave mere en man er tvunget til :-)
Avatar billede snowball Novice
01. juni 1999 - 07:55 #9
netop *S*
Avatar billede thoeger Nybegynder
01. juni 1999 - 14:37 #10
Selvfølgelig bygger den på NT kernen, men disse servicepacks er jo mere eller mindre bygget ind i også. Altså i 2000. Og de 4 versioner kan beskrives sådan her!

Windows 2000 Professional bliver Windows NT Workstations's afløser. Lige som workstation kan den bruges på bærbare, og er den mest brugervenlige.

Windows 2000 Server bliver Windows NT Server 4.0's afløser. Den er beregnet til mindre og mellem store virksomheder, web-servere, arbejdsgrupper og afdelingskontere.

Windows 2000 Advanced Server bliver Windows NT Enterprise Edition's afløser. Den er beregnet til meget store virksom heder, og kan tage mange ram.

Windows 2000 Datacenter Server er den kraftigste server, med plads til 64 GB hukommelse.

Så Cybles jeg tror du har en version der afløser din NT!
Avatar billede bigchief Nybegynder
01. juni 1999 - 23:18 #11
Løsning :
Gå ned i din bank og sig at de er dåmme, og gå så ned i Den Danske Bank og flyt alle dine kontoer derover :) De har DanskeNetBank .. denne skulle gerne virke under Win2k ..

En anden mulighed er at prøve at ringe ind til Unibanks Hotline og høre om de har et "hack" til PC Bank ...

Ellers skal du ind i registry og sætte din ID til at der er SP3 installeret ..

Avatar billede snowball Novice
01. juni 1999 - 23:24 #12
Som det er nu, kunne jeg ikke finde på at skifte og, og slet ikke til Den Danske Bank.
Avatar billede gigy Nybegynder
09. juni 1999 - 20:41 #13
hMMM, PRØV AT GENISTALLER nt.5 og så indstaller unibank bag efter det er mit bedste bud
Avatar billede thor1 Nybegynder
10. juni 1999 - 15:49 #14
den hedder beta ikke, hvorfor mon hmm :-) + service packs er lavet til 4.0 !!!
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 1999 - 09:52 #15
Unibank PC Bank er ikke klar til win 2000. Man kan da ikke bruge WinNT servicepakker til win2000, så må der gå ged i systemet. Du kan heller ikke bruge servicepak fra win 95 til win 98
Tænk nu på det er Beta version af win 2000. Bankerne laver ikke HomeBanking klar til betaversion. Det er dem de retter til efter.
Avatar billede snowball Novice
25. juni 1999 - 10:40 #16
No shit Sherlock. Alt det har jeg fundet ud af, og jeg har også erkendt at den ikke kommer til at køre under Win2k lige med det samme. Derfor har jeg kagt den ind på min Win98.

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 1999 - 11:01 #17
Altså du skal også her have dine point tilbage.
Avatar billede snowball Novice
25. juni 1999 - 12:11 #18
Tjaa, det ville da ikke gøre noget :-))

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 1999 - 22:38 #19
Afventer adim svar vedr. point retur. Det kan dog evt. gøres på denne måde. SE nu snowball
Avatar billede snowball Novice
25. juni 1999 - 22:47 #20
Øhh. Hvad mener du ???

Snowball
Avatar billede snowball Novice
25. juni 1999 - 22:52 #21
Sorry, havde ikke lige set det andet ?

Snowball