Avatar billede farmerfinn Nybegynder
06. november 2001 - 14:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilke Opdateringer skal jeg bruge?

Hej...

Jeg har en server med Windows 2000 Pro men har et problem da jeg ikke ved hvike opdateringer jeg skal kører for ikke at få Nimda, Redworm O.s.v

Jeg bruger IIS til webserver!

Er der en der kan fortælle mig det?
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 14:46 #1
Tag et kig på diverse sider omkring Nimda. F.eks Norton\'s - på de sider er der som regel linket til de forskellige patches.

Af programmer kan BigFix anbefales, den sørger for at hente diverse opdateringer automatisk.
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 14:47 #2
Et generelt godt råd er Service Pack 2 :-)
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 16:32 #3
Du kan gå ind på www.bigfix.com Der henter du et lille program, som checker din maskine igennem og derefter henviser dig til de opdateringer du ikke har installeret
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 16:39 #4
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 16:46 #5
Prodic>>  Sorry, jeg havde lige lidt travlt og så bare at der ikke var nogle links!!! Jeg læste ikke lige hvad du havde skrevet (der er jo som regel noget vrøvl alligevel ;-) )

Jeg trækker mit svar tilbage igen ;-)
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 16:50 #6
fcs->Jeps - I know, det meste jeg får fyret af er noget umenneskeligt vrøvl. ;-)
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 16:54 #7
Jepper, kender det godt fra mig selv ;-) Kommer du med til julefrokosten, så kan vi vrøvle i takt ;-)
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 16:57 #8
FCS->Nope tror det ikke - skal til firma julefrokost dagen før ;-)
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 21:27 #9
Prodic>> Hv ad så? Kan du ikke klare to i træk ;-)