Avatar billede sir-lanselot Nybegynder
06. november 2001 - 14:19 Der er 4 kommentarer

logo af heimdal

skal bruge et billed som logo der ref til guden heimdal
Avatar billede hc-riis Nybegynder
08. november 2001 - 19:28 #1
Avatar billede sir-lanselot Nybegynder
18. november 2001 - 15:28 #2
billedet er for sin vis god nog men den kan ikke rigtig bruges som logo
Sorry at jeg var så længe om at svare men min isp var fuckedup
Avatar billede p_r Nybegynder
10. december 2001 - 12:11 #3
Avatar billede p_r Nybegynder
24. marts 2002 - 22:45 #4
prøv på:

http://images.google.com/images?q=heimdal+&hl=da&btnG=Google-s%F8gning

Der er godt nok rimelig mange, så d kan godt være lidt uoverskueligt...men du kan måske godt bruge et af dem