Avatar billede wire Nybegynder
05. november 2001 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

target=\"_self\" ????

Hej allesammen!
Jeg har et brugersystem som kører i en iframe, login formularen er i iframen, og så vil jeg gerne have at når brugeren logger ind, så skal den ikke åbne i iframen, men i selve vindue!
Det ser sådan her ud:

<form action=\"login.php\" method=\"post\">

Hvad gør jeg?
Avatar billede jumper Nybegynder
05. november 2001 - 21:57 #1
<form action=\"login.php\" method=\"post\" target=\"_top\">

/Thor
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. november 2001 - 21:58 #2
<form action=\"login.php\" method=\"post\" target=\"_RAMME_NAVN\">

????
Avatar billede jumper Nybegynder
05. november 2001 - 21:58 #3
Avatar billede wire Nybegynder
05. november 2001 - 22:00 #4
Hvad er rammen?
Den kører ikke på frames, den eneste frame der er, er iframen, som loggin scriptet er i!
Avatar billede wire Nybegynder
05. november 2001 - 22:04 #5
Jeg har fundet ud af det, har bare gjort hele sitet til en frame...!
Men tak for jeres indsats!
Avatar billede olebole Juniormester
05. november 2001 - 22:37 #6
<ole>
<iframe> = inner-frame eller inline-frame. En <iframe> adskiller sig ikke spor fra en frame i et frameset - bortset fra, den er indlejret i et HTML-dokuments body.
Derfor vil target=\"_top\" - kaldt fra din <iframe> - adressere det øverste window-objekt = browservinduet ...og en form med det target vil altså loade sit dokument i browservinduet  ;o)
/mvh
</bole>