Avatar billede bobbync Nybegynder
05. november 2001 - 20:34 Der er 4 kommentarer

Desktop til skrivebord

Jeg har en engelsk version af me jeg vil imidlertidig gerne lave directory om til skrivebord i stedet for at det hedder desktop. Er der en der har et svar på det.
Det er jo ikke bare at omdøbe desktop til skrivebord.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
05. november 2001 - 20:42 #1
Det skal du gøre i registrerings databasen...
Avatar billede bobbync Nybegynder
05. november 2001 - 20:49 #2
ok jeg vender tilbage til det i morgen har ikke internet derhjemme.
Avatar billede klatten Nybegynder
12. november 2001 - 10:56 #3
Du kan bare installere en dansk version af Internet Explorer. Så bliver din desktop lavet om til skrivebord!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 15:26 #4
Lukketid !