Avatar billede doomstone Nybegynder
05. november 2001 - 19:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

uploade

Er der en af jer der ligger inde med et uploade script som uploade til en mappe det hedder miages/uploade/
og så skal den gemmen navnet på filen i en data base der hedder users!
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2001 - 19:35 #1
næh - men det kan vel laves ud fra en model...

find allerførst ud af hvilket upload-komponent du kan bruge
Avatar billede doomstone Nybegynder
05. november 2001 - 19:42 #2
hvad mener du med upload-komponent
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2001 - 19:54 #3
lige som der findes forskellige komponenter (\"programmer\") til at sende mails med (fx jmail og aspmail) så findes der forskellige komponenter til at uploade med (fx aspupload og aspsmartupload) - endelig kan man også helt uden komponent, men det syntes jeg ikke er gevaldigt smart...

derfor: find ud af hvilket komponent (hvis nogle overhovedet) du kan bruge...
Avatar billede doomstone Nybegynder
05. november 2001 - 19:57 #4
Hvad er bedst at bruge jeg har aldrig prøvet at lave et uploaed script før?
Avatar billede bobbync Nybegynder
05. november 2001 - 20:20 #5
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2001 - 20:57 #6
hvad der er bedst at bruge??? det er bedst at bruge det som dit webhotel stiller til rådighed!
Avatar billede doomstone Nybegynder
05. november 2001 - 22:09 #7
Det er min egen server så den stiller den til rådighed som jeg vil ahve
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2001 - 22:23 #8
ok - så er det jo bare at vælge et... og så kigge på det tilhørendes komponents hjemmeside hvor der højst sandsynligt ligger færdige eksempler
Avatar billede s_raagaard Nybegynder
05. november 2001 - 23:22 #9
aspUpload er rigtig let og godt...

http://www.aspupload.com/

hvor har du webhotel?

/søren
Avatar billede doomstone Nybegynder
13. november 2001 - 16:22 #10
asp uploade virke ikke på min af en eller anden grund?
Avatar billede keysersoze Guru
13. november 2001 - 16:35 #11
så er det sikker fordi du ikke har installeret det på serveren...
Avatar billede doomstone Nybegynder
30. november 2001 - 22:30 #12
ehh lukker og slukker
Avatar billede keysersoze Guru
01. december 2001 - 02:39 #13
ARGH! hvor jeg hader når folk lukker på denne måde!

gider du ikke arbejde lidt få det eller hvad? hvis du kom med lidt mere feedback og så\'n så kunne det jo være man kunne hjælpe... det er jo umuligt på denne måde!