Avatar billede erk Nybegynder
04. november 2001 - 18:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GuestBook-Hvordan?

Lad mig starte med at sige at jeg ikke er særligt god til HTML. Jeg vil gerne have en guestbook i sin simpleste form, hvor folk blot kan tilføje en kommentar! Jeg har virkelig forsøgt at Benytte mig af tilbud om Guestbooks som ér lavede, og som man bare skal dowloade og sætte op, men jeg kan ikke sætte dem op! Det funker bare ikke! Er der ikke nogen der har en SIMPEL guestbook som de kan fortælle om hvordan skal sættes op ? Jeg ville virkelig vædsætte det! Da min side virkelig mangler en GuestBook...
Avatar billede realone Nybegynder
04. november 2001 - 18:58 #1
Du kan ikke lave det i ren html .. Der hvor du lægger siden ud, er der da mulighed for asp/php ?
</RealOne>
Avatar billede erk Nybegynder
04. november 2001 - 19:04 #2
Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har min side
på Orange\'s server - hjem.orangenet.dk.
Hvis den ikke understøtter ASP/PHP, kan jeg så ikke have min egen gæstebog ?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 19:59 #3
Formentlig ikke, da langt de fleste services er lavet i disse to server-side sprog.
Avatar billede bananpoul Nybegynder
05. november 2001 - 14:26 #4
http://www.realguestbooks.com/
en gratis gæste bog, hvor man bare skal indsætte lidt kode som du får udleveret på siden
Avatar billede jthyge Mester
05. november 2001 - 18:12 #5
Nu ved jeg ikke om det ASP er muligt der hvor din side ligger, men det er fakisk ikke så vanskeligt at sætte en ASP guset book op... Og så slipper du for irriterende reklamer og ustabile serivces... Og hvis du får brug for en script til en ASP guestbook skal jeg gerne sende dig en meget enkel...

Jthyge
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 21:20 #6
www.wservice.dk fed gæstebog uden reklamer eller noget og så er den let