Avatar billede wonder-boy Nybegynder
04. november 2001 - 14:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Black&white

Hejza allezammen

I black&white har jeg taget en abe og nu er jeg kommet i en anden dimention og nu gider aben ikke spise korn hvad skal jeg så give den at spise

Stavefejl er gratis
Avatar billede djeclemen Nybegynder
04. november 2001 - 14:04 #1
bare giv den nogle af de ande beboer (fra den anden landsby)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
04. november 2001 - 14:04 #2
Hvad med nogle mennesker? Eller svampe? Det virker for mig :)

::sunlock.dk::
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
04. november 2001 - 14:07 #3
Et menneske???? aben spiser sku ikke mennesker men kan prøve svampe så svare jeg sener på det
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
04. november 2001 - 14:12 #4
bananer
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
04. november 2001 - 15:11 #5
sunlock.dk

hvor er der svampe og aben gider ikke spise mennesker hvad kan jeg gøre
Avatar billede jander Nybegynder
04. november 2001 - 15:13 #6
Du kan give den noget korn i hånden, og derefter klø den på maven... Så skifter den mening og spiser alt hvad du giver den... Selv lort, men det spytter den ud igen (meget forståeligt...) :o)

MVH Jander
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
04. november 2001 - 15:21 #7
wonder-boy <<<

Se dig lidt omkring, men hos mig gider den nu godt spise mennesker.

::sunlock.dk::
Avatar billede djensen Nybegynder
04. november 2001 - 17:17 #8
nå nå nå hva Thomas....kan du nu ikke komme videre i Black & White ?!?
Hehehe
Avatar billede jander Nybegynder
05. november 2001 - 20:31 #9
Hello WonderBoy - Virker mit forslag eller hvad?
Hvis ja, så er jeg meget interesseret i de der points.. :o)
MVH Jander
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
10. november 2001 - 14:08 #10
Undskyld ventetiden men jeg glemte helt mit spm men jander dit virkede men ikke de andres