Avatar billede dm38 Nybegynder
04. november 2001 - 12:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike ... kode?

Hej, jeg har endelig købt Counter-Strike efter flere har sagt at det er et kanon godt spil. Det tror jeg gerne, men jeg kan ikke spille... hvorfor? Tja, den siger at WON ikke acceptere min kode... what the fuck should I do? Og jeg har skrevet koden korrekt! Jeg har endda ændret den i regedit, men den siger stadig at den ikke accepteres.

PLEASE HELP!
Avatar billede egede Nybegynder
04. november 2001 - 12:48 #1
Så er den højest sandsynligt i brug hos en anden computer, mail evt. til Sierra
Avatar billede dm38 Nybegynder
04. november 2001 - 12:48 #2
egede - så ville den sige at den er i brug, har prøvet det *lol*
det gør den ikke, den siger at den ikke er GODKENDT!
Avatar billede madd Nybegynder
04. november 2001 - 12:49 #3
Du kan prøve flg:

1. Re-installer HL/CS - indtast cd-key igen når den spørger om det.

Hvis det ikke virker:

2. Kontakt forhandleren hvor du har købt det - forklar problemet som det er, og sig evt. at du kræver pengene tilbage hvis ikke du kan få det byttet!

:)
Avatar billede dm38 Nybegynder
04. november 2001 - 12:49 #4
Her er hvad den skriver:

Trying to authenticate with WON servers\"
\"The server requires that you be validated through WON.net\"
\"Could not obtain WON authentication\"
Avatar billede dm38 Nybegynder
04. november 2001 - 12:50 #5
madd - det hjælper ikke at geninstaller... den kender ikke kode...
Avatar billede egede Nybegynder
04. november 2001 - 12:54 #6
Har du den nyeste version af CS og HL?
Avatar billede madd Nybegynder
04. november 2001 - 12:58 #7
dm38, det lyder som om at du slet ikke kan komme i kontakt med WON.net.

Det burde ikke være det, men i ekstreme tilfælde kan det være en firewall / router / gateway der blokkerer for trafik mellem dig og WON.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
04. november 2001 - 13:36 #8
Nøjagtig samme problem, som mig og mange andre...
FUCK SIERRA, og WON.NET!!!
Avatar billede sniperazz Nybegynder
04. november 2001 - 14:18 #9
jeg har nøjagtig samme problem, den skriver det samme, det er bare skide irriterende, når mna endelig har købt et originalt spil også virker det ikke engang......

jeg har prøvet alle tænkelige måder at installere det, retail - mod\'s - fulde updates o.s.v. men lige lidt hjælper det....  pisse skuffende......

skriv lige til mig, hvis i har fået, det til at virke, eller om i har fået det byttet......

mvh jesper.......
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
04. november 2001 - 14:30 #10
Prøv at skriv koden uden -
Det virkede for mig :)

::sunlock.dk::
Avatar billede dm38 Nybegynder
04. november 2001 - 17:24 #11
Nå, okay sunlock, nu virker det. Hvorfor står det ikke nogle stedet??? Det er satme lidt mærkeligt, eller hvad?
Avatar billede sniperazz Nybegynder
04. november 2001 - 17:53 #12
jeg har fået det at virke nu.....

gå ind og spørgsmål:    validated.....

det funker......

jippi kaj yaaaaaaaa