Avatar billede danscape Nybegynder
03. november 2001 - 02:22 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Design af en hjemmeside

Hejsa!

Jeg ville da gerne hører hvor mange point I eksperter skal have for at lave et design til en privat hjemmeside??

Jeg skal kun have lavet et design, da jeg er ASP-programmør og snilt klarer resten... men! Jeg er jo god til ASP, men elendig til design/grafik *G*

Jeg er ikke interesseret i at give penge, men skriv blot hvor mange point man skal smide for sådan noget.

Designet skal være uden frames, og jeg havde forstillet mig nogle mørkeblå/sorte/hvide farver...

På forhånd tusinde tak!

- Kasper
Avatar billede bamzen Nybegynder
03. november 2001 - 02:24 #1
Hvad vil du give, og hvilken stil havde du forestillet dig, og hvad er sidens indhold???
Avatar billede bamzen Nybegynder
03. november 2001 - 02:24 #2
Du har godt nok ikke mange point at byde ;-)
Avatar billede zed_one Praktikant
03. november 2001 - 02:26 #3
nææ han har vist kun 5 tilbage ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
03. november 2001 - 02:27 #4
Kig ikke på mine point.. indtil videre spørger jeg jer jo kun!
Avatar billede zed_one Praktikant
03. november 2001 - 02:28 #5
men hvordan vil du levere pointene når det endelig er så ?
Avatar billede danscape Nybegynder
03. november 2001 - 02:30 #6
Sidens indhold er bare billeder af mig selv, hvad jeg er en for og hvad jeg går og laver... U know, sådan en privat side der omhandler mig selv og måske også lidt om mit arbejde!

Det skal være noget lidt moderne/STILFULDT! *gG* design!

Måske bygget lidt op som http://www.talker.subnet.dk/ og de blå farver skal minde lidt om www.coolsms.dk da jeg godt kan li´ disse blå farver =)
Avatar billede danscape Nybegynder
03. november 2001 - 02:32 #7
Når det endelig sker at jeg får taget mig sammen til at få en af jer til at lave det, skal I nok se mig blive aktiv her inde på Eksperten ;-)

Men nu vil jeg jo lige se HVOR aktiv jeg skal være med at besvarer spørgsmål og håbe på at der falder lidt point af....

Jeg kan sige jer én ting... jeg snyder mig _IKKE_ til point..!

- Så er det sagt!
Avatar billede danscape Nybegynder
03. november 2001 - 02:37 #8
Det er op til jer selv, om hvor meget I skal have for at lave det.... jeg har absolut ingen anelse om hvad sådan noget skal koste i point =)
Avatar billede zed_one Praktikant
03. november 2001 - 02:40 #9
nåmen jeg går nu heller ik igang med at lave det..regner med at jeg boykotter freelance kategorien grundet af at jeg vil lave noget der skal bruges, ikke udvælges af en som kun har betalt med point for det, hvorpå han har fået en masse til at lave noget for ham...desuden har jeg lige haft en rigtig dårlig oplevelse http://www.eksperten.dk/spm/127688 :/

men held og lykke med siden ;)

-Zed
Avatar billede danscape Nybegynder
03. november 2001 - 02:44 #10
Jeg havde tænkt mig at personen lavede siden til mig, og jeg derefter gav personen point, og at når personen havde fået sine point, mailede han designet til mig...

Hvis bare I er gode til Photo-gejlet, så er jeg skam tilfreds med ALT... I har ikke set, hvor GYSELIGT der ser ud når jeg laver det, såååå!

Det kan umuligt blive værre *G*
Avatar billede zed_one Praktikant
03. november 2001 - 02:47 #11
det er mere det med at man laver en masse, samt der er andre der gør ligeså og så skal du udvælge til sidst..det gider jeg ik mer...
Avatar billede zed_one Praktikant
03. november 2001 - 02:49 #12
men som sagt held og lykke med siden :)..jeg ved der er andre der vil :)
Avatar billede zed_one Praktikant
03. november 2001 - 02:50 #13
det er jo nat..så når nørderne vågner igen imorgen skal du nok få nogle svar :)
Avatar billede danscape Nybegynder
03. november 2001 - 02:52 #14
zed_one>>> okay ;-)

Jeg har lige læst om din dårlige oplevelse! ALT vedr. mit design foregår herinde og ikke via mail! For god ordens skyld har jeg tænkt mig at udvælge ÉN person der skal lave det... og når jeg skiver i indlæget her, at den person skal lave det, er der _IKKE_ 4 andre der også går i gang og spilder en masse tid til ingen nytte..!

Hvis I evt. har refferencer, sååå smid da gerne links, det gør det kun endnu nemmere ;-)
Avatar billede webwizard Nybegynder
03. november 2001 - 11:19 #15
Jeg vil ikke lave det for points kun, men hvis vi kan finde ud af en aftale, om at jeg laver en hjemmeside til dig, og så laver du noget ASP-programmering til mig, da det er mit svage punkt! Lyder det ikke som en fin-fin idé? Hvis du er interesseret så smid lige en mail på: jacobberget@hotmail.com !!! :-)

MvH
Jacob Berget
Avatar billede danscape Nybegynder
05. november 2001 - 13:54 #16
webwizard>>> ALT foregår herinde! =)

Zed_one blev snydt, fordi at spørgeren skrev sammen sammen med svaren \"bag Ekspertens ryg\" og det vil jeg ikke være med til, for det er p*sse aveligt når man bruger 6 timer, til ingen nytte!

Hvad havde du i tankerne, du ville have lavet i ASP??
Avatar billede webwizard Nybegynder
05. november 2001 - 15:19 #17
Det kom jo lidt an på størrelsen af siden! :-)
Hvis den var MEGET stor, så havde jeg tænkt på noget brugersystem!

MvH
Jacob Berget, DDC
Avatar billede mathias.dk3.com Nybegynder
05. november 2001 - 21:38 #18
http://www.eksperten.dk/spm/130005 jeg tilbyder 120 og over optil 290 for at nogen hjælper mig
instruktioner står som kommentar eller her
http://www.mathiasnet.subnet.dk/framemenu.txt
(kan godt lave det mere tydeligt hvis der er brug for det men bliver først imorgen)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. november 2001 - 10:54 #19
Dette design må du godt få for 100-200 point! Hvis du er interesseret kan du skrive til mig på bokaj@bokaj.dk. Eller bare via dette spg.

http://www.jrcdesign.dk/eksperten/design/nyt/