Avatar billede cscyber Nybegynder
02. november 2001 - 20:25 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

hvordan skal jeg få dem til at due

jeg har downloadet et spil der er tre filer den ene .nfo og en ,bin og en cue

vhordan får jeg dem til at due skal jeg brænde dem på en cd eller hvad
Avatar billede tweeky Nybegynder
02. november 2001 - 20:29 #1
.nfo plejer at være en fil man skal åbne med Notepad, og som sådan set bare er en ReadMe-fil, så den tror jeg ikke er nødvendig, men jeg tror de skal brændes på en CD før de dur\'

MvH
Tweeky

www.ducky-style.subnet.dk
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:29 #2
Det kan kun være warez, og det er ikke lovligt at spørge om på eksperten.dk.
Luk spørgsmålet eller bliv anmeldt.
Avatar billede egede Nybegynder
02. november 2001 - 20:30 #3
Er spillene lovlige?
Avatar billede tweeky Nybegynder
02. november 2001 - 20:32 #4
Det behøver jo ikke være Warez

MvH
Tweeky

www.ducky-style.subnet.dk
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:32 #5
Hvilke spil drejer det sig om?
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:32 #6
tweeky> Kan man downloade et spil lovligt som er lavet i en iso-fil??? Det tror jeg ikke.
Avatar billede tweeky Nybegynder
02. november 2001 - 20:33 #7
Neeeej, jeg giver mig, det er nok ulovligt
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:35 #8
OK - jeg er large idag. du får en halv time til at lukke spm. ellers bliver du meldt til admin.
Avatar billede egede Nybegynder
02. november 2001 - 20:35 #9
Selvfølgelig er de ikke lovlige, jeg kan ikke se en eneste grund til at man skulle kunne downloade et lovligt spil som en xxx-fil (vil jo ikke sige hvordan den skal bruges *gg*)
Avatar billede milo Nybegynder
02. november 2001 - 20:35 #10
Argh det er jo ik det spørgsmålet handler om...hvorfor kveolere så meget?

Det er snart lige før at I når en person spørger efter hjælp til programmering, siger I \"Har du ulovlige ting på den computer du programmerer på???\" - kun lige før.

Det fremgår i dette spg ikke at det er ulovligt, hvorfor hænge jer i det og sprede en dårlig stemning? Det er da ik så slemt, det er slet ikke sikkert det er ulovligt.
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:39 #11
milo> så læs dog hele spørgsmålet INDEN du skriver! cscyber skriver: \"jeg har downloadet et spil der er tre filer den ene .nfo og en ,bin og en cue\" - mere behøves ikke, for spilproducenterne lægger sgu ikke deres demoer ud som isofiler, vel?

cscyber> du kan lukke spørgsmålet ved selv at lave svar og acceptere dit eget svar :)
Avatar billede cscyber Nybegynder
02. november 2001 - 20:41 #12
jeg kan heller ikke se i gør jo indet ulovligt hvede at hjælpe mig vel det kunne ligse godt være et lovligt spil
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:42 #13
cscyber> Man kan IKKE downloade et spil lovligt på nettet!
Avatar billede milo Nybegynder
02. november 2001 - 20:44 #14
hvad nu hvis jeg tager et freeware spil og smider ud som en cue fil? Kan jeg sagtens gøre. Intet ulovligt i det.
Avatar billede cscyber Nybegynder
02. november 2001 - 20:45 #15
det kunne jo son set godt vare en der har siddet og lavet et eller andet lorte spil og der efter lavet det i en iso filer  men efter som i prutostere son så lukker jeg da dette spørgesmål

men i kunne næmt have tjænt de 30 point ved at skrive hvad jeg skulle gøre
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:45 #16
milo> ja gør du bare det - vi ved begge at det ikke er et freewarespil det drejer sig om her\"!!
Avatar billede cscyber Nybegynder
02. november 2001 - 20:46 #17
og jo det kan man for det har jeg gjort

men i vil jo have spørgesmålet lukket
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:47 #18
husk at acceptere dit eget svar!\"
Avatar billede cscyber Nybegynder
02. november 2001 - 20:48 #19
men jeg nægter at have gjordt noget ulovligt på eksperten for det har indet med andskaffelsen af noget som helst at gøre så er det slået fast
Avatar billede milo Nybegynder
02. november 2001 - 20:49 #20
hotpop, ja jeg har også en anelse, men så længe det ikke sikkert mener jeg det er spild af kræfter at brokke sig...
Avatar billede egede Nybegynder
02. november 2001 - 20:50 #21
milo -> hvis du vil have et spil ud til så mange brugere, så lægger du jo ikke en .iso-fil ud vel?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 20:50 #22
hotpop => man kan godt downloade lovlige spil på nettet *LOL* ;o)

http://www.dr.dk/skum/mujaffa/
Avatar billede milo Nybegynder
02. november 2001 - 20:51 #23
egede, nej det virker mærkeligt, men igen, det er ikke sikkert...
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:52 #24
rkhdk> hø hø - funny guy. Du ved hvad jeg mener :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 20:53 #25
hotpop => Ja..
men som du selv skriver
Kommentar fra hotpop
02/11 2001 20:42:43    cscyber> Man kan IKKE downloade et spil lovligt på nettet!

det passe jo ikke, vel.. ;o)
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 20:55 #26
rkhdk> nej det er vist en smule forkert formuleret - der skulle stå \"Man kan IKKE downloade et spil lavet i en isofil lovligt på nettet!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 20:55 #27
hotpop => ;o) *LOL*
Avatar billede egede Nybegynder
02. november 2001 - 20:56 #28
hehe :-)

milo -> Når han kommer med et link, så kommer vi med løsningen ;-) Og så stopper vi da bare her...
Avatar billede cscyber Nybegynder
02. november 2001 - 20:56 #29
drop nu bare jeres brok jeg har lukket spørgesmålet
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 21:02 #30
cscyber> vi må da gerne skrive her - spørgsmålet er jo lukket, så vi spammer ikke mere :)
Avatar billede margera Nybegynder
02. november 2001 - 21:06 #31
hva ker der for jeg svar dog på cscybers spårgesmål i gør jo indet ulovligt
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 21:13 #32
margera = hvad snakker du om?
Avatar billede margera Nybegynder
02. november 2001 - 21:15 #33
ja i her på eksperten gør jo indet ulovligt ved at svare ham bestemmer selv hvad han  vil bruge hans viden til

det kan aldirg blive jeres problem
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 21:19 #34
margera => du har på en måde ret.. og alligevel ikke..

Da den person som oprette et \"Ulovligt\", har pligt til at tage de pointz tilbage.. så er det ikke meningen at andre skal have dem..

Men det er da selvfølgelig op til spørgen, hvem han vil give pointz til..

men det er en uskreven regl, at man ikke svare på \"ulovlige\" spørgsmål

Kan se at du er ny her på eksperten.dk, så velkommen til!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 21:21 #35
nu håber jeg ikke du vil begå samme fejl.. men for en sikkerhedsskyld læs lige dette *S*
Men det har du jo læst at du oprettede dig ik\' *S*

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede margera Nybegynder
02. november 2001 - 21:26 #36
jeg har læst det men jeg kan stadig ikke se det ulovlige i dette spørgesmål  i hjælper ham jo ikke med andskaffelsen af spillet
Avatar billede margera Nybegynder
02. november 2001 - 21:28 #37
og vil lige gøre op mærksom på denne

Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.

Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 21:30 #38
margera> denne \"støj\" er ikke-eksisterende i dette tilfælde, da spørgsmålet jo er lukket. Så \"støj\" er der ikke mere af her :)
Avatar billede margera Nybegynder
02. november 2001 - 21:32 #39
hotpop> her er vi uenige jeg mener det er støj det i laver i starten da det ikke har noget med cscybers spørgesmål at gøre om man kan downloade lovlige spil i en iso fil
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 21:36 #40
margera> ok - men så er der sådan set støj i alle spm her på eksperten ;)
Avatar billede margera Nybegynder
02. november 2001 - 21:38 #41
ikke alle men de fleste

men jeg syndes stadig i skulle have hjælpet cscyber jeg havede gjordt det hvis jeg kunne
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. november 2001 - 21:39 #42
margera => Vi kan se at det med STOR sikkerhed er et \"ulovligt\" produkt han har..det er jo på en måde så også noget \"ulovligt\", han spørge om hjælp til..

Men vi hjælper ham ikke med anskaffelsen, men mere brugen af produktet.. det er jo næsten det samme.. efter min mening..

men vil give dig lidt ret i at det første er en form for støj.. men en \"god\" støj.. vi vil jo have lukket spørgsmålet..
Avatar billede hotpop Novice
02. november 2001 - 21:40 #43
rkhdk> god formulering - du skal nok blive til noget :)
Avatar billede margera Nybegynder
02. november 2001 - 21:50 #44
jeg opgiver at få jer til at forstå hvad jeg mener
Avatar billede egede Nybegynder
02. november 2001 - 22:41 #45
margera -> Vi forstår dig fuldt ud, som rkhdk også siger, så er du ny her, og kender selvfølgelig ikke den jargon (hmm dårlig formulering, men i mangel på bedre) og de uskrevne regler vi kører efter herinde. I mange andre tilfælde, kan ikke lige komme på et konkret eksempel, er brugere blevet spærret for sådan noget, så det er fuldt lovligt at bede ham om at lukke spørgsmålet, og det er ikke støj. Desuden, hvis vi svarede på alle sådan nogle spørgsmål, så vil vi hurtigt få ødelagt ekspertens renomé, og det er desværre allerede på vej nedaf, der er helt klart kommet flere snydere til mens jeg har været her, så for at holde eksperten \"ren\" skal de jo ikke have lov til sådan noget.
Avatar billede milo Nybegynder
03. november 2001 - 01:38 #46
egede, den er altså en tand for langt ude den her situation...det eneste han spørger om er hvordan man får en .cue fil til at virke! Det er der intet ulovligt i...at du så tror at den .cue fil ikke har lovligt indhold, hold det dog inde i dit eget hoved...spørgeren fik ikke svar på sit spg. pga. dette.

Synes det er endnu mere trist for ekspertens renomé at folk generelt er sådan efter hinanden! margera som er ny, er sikkert allerede skræmt væk nu.
Avatar billede egede Nybegynder
03. november 2001 - 11:21 #47
Som sagt, hvis han kommer med et link der indikerer den er lovlig skal han selvfølgelig have hjælp.
Avatar billede hotpop Novice
03. november 2001 - 13:43 #48
cscyber> Giv lige et link til hvor du har hentet dette spil - så kan vi hurtïgt se om spillet er lovligt.
Avatar billede smukke_charlie Nybegynder
16. maj 2002 - 23:00 #49
Hej sccyber.
Det spil som du har downloaded er en image-fil fra brænderprogrammet NERO.
Åben nero og åben imagefil. de 2 filer bin og cue skal du bruge. men du åbner kun den ene så henviser nero selv til den anden og så brænder den spillet på din cd så har du pludselig en original CD af spillet. *S*
Håber du forstår.

Hilsen
Smukke_Charlie