Avatar billede daliwi Nybegynder
02. november 2001 - 16:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike over nettet?

Jeg har lige installeret den nye Counter-strike version 1,3 og nu kan jeg ikke spille over nettet, jeg kan sagtens se serveren, og hvor mange der er på den, me når jeg logger på, så skriver den bare: \"Retrying serverens ipadresse\".
Når den så har gjort det 4 gange, så får jeg en meddelelse der siger: Connection failed after 4 retries.

Hvad er der i vejen? Jeg ved at den burde virke, for jeg har downloadad den fra Counterstrikes officielle hjemmeside, og alle dem som jeg kender, kan sagtens spille over nette med den version.

/DaLiWi/
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
02. november 2001 - 16:46 #1
JA men har du også den nyeste exe version, den skal du hente fra deres hjemmeside. lige nu er 1108 mener jeg.
Avatar billede g-and Nybegynder
02. november 2001 - 16:48 #2
Der har været meget snak om netop CT-S.....Der opstår af og til problemer med counterstrike, men det er ikke svære end at update det?
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 16:51 #3
Vælg en passende kategori næste gang :-)
Avatar billede g-and Nybegynder
02. november 2001 - 16:52 #4
Altså du skal hente den nyeste version.....virker det heller ikke....så prøv at slette spillet og instalere det ENGANG TIL.....det hælper nogle gange....har selv haft det samme problem

G-and
Avatar billede g-and Nybegynder
02. november 2001 - 16:52 #5
ups hælper=hjælper
Avatar billede jimsim Nybegynder
02. november 2001 - 16:55 #6
Kender ikke lige problemmet, men har du hentet begge update\'s, både til HL og CS.
Ellers kan det gøres her:
CS 1.3 Full (100 Mb): http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/modifications/652/

HL Full 1.1.0.8 (75 Mb): http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/modifications/653/

Hvis kan du prøve at installere det hele igen...
Avatar billede daliwi Nybegynder
02. november 2001 - 16:56 #7
Jeg har opdateret Halflife, til den nye version, og selve spillet kører perfekt.
Avatar billede daliwi Nybegynder
02. november 2001 - 17:00 #8
Det er kun når jeg spiller over nettet, at der er problemer
Avatar billede jimsim Nybegynder
02. november 2001 - 17:14 #9
Har du en IP på en af serverne?
Avatar billede daliwi Nybegynder
06. november 2001 - 14:42 #10
l