Avatar billede bamze82 Nybegynder
02. november 2001 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firewall

jeg har et mindre problem jeg deler med nogle venner, det er at jeg har en server kørne med en webserver på der hoster www.bamze.dk, meeen når min firewall er sat til kan jeg ikke selv se på siden, de kan andre heler ikke der har sat deres firewall til, i det de disabler deres firewall kan de se siden. Jeg bruger Norton Firewall 2002 de skal lige siges at Firewallen er ikke lagt på www.bamze.dk den ligger på min egen arbejdes computer... der ligger ikke noget på serven ud over webhostning.. men hvad kan problemet være? for det er sq i iraterne, for vi kan godt se www.wsb.bamze.dk men bare ikke www.bamze.dk når hvores firewall er sat til... vis man ikke har nogle fire wall kan man se det hele uden problemer...

Håber der er bare en der kan forstå hvad jeg snakker om.. og som så kan hjælpe...
Avatar billede bamze82 Nybegynder
02. november 2001 - 09:56 #1
det skal lige siges.. at jeg lige har set at der er andre der har problemer med deres Norton Firewall 2002 men jeg har kun et problem med mit eget domain ikke andre... så det er kun www.bamze.dk der er mit problem
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 13:19 #2
Drop den firewall og burg en der er lige så sikker, og som er meget nemmer at konfigurerer

Tiny Firewall :-)

Du skal give din hjemmesideserver lov til at virke begge veje igennem din firewall på port 80 :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 13:22 #3
http://www.bamze.dk/ kan jeg nemt se, spørgsmålet kan være om du har noget på siden, som der bandet i Norton firewall fra starten af. Ord eller lign. Du staver f.eks. bamze altså ordet er stavet forkert.
Avatar billede sir-lanselot Nybegynder
06. november 2001 - 13:47 #4
tag at brug black ice defender kbineret med neowatcher!!!!

bruger det selv på min egen webserver. og har fået et par folk der VIRKELIG kan finde ud af at hacke om at teste den løsning.

de kom ikke igennem :)
Avatar billede dt Nybegynder
07. november 2001 - 08:14 #5
Kan ikk lade være med at kommentere -- VIKELIG KAN HACKE !!! hmmm . også kan de ikk komme igemmen en software firewall .. er det ikk snarre VIKELIGE SCRIPT KIDDES ?
Avatar billede bamze82 Nybegynder
14. november 2001 - 10:10 #6
ok.. nu tror jeg lige skal læse mit spørgsmål igen, jeg har for det første ikke stavet bamze.dk forkert, ellers hvade jeg nok ikke liige købt det domain. vel? for det andet, har jeg nu selv fundet fejlen uden at skifte Firewall, og det er nu også en alt for let løsning bare at skifte et program ud når det ikke vel som en selv.. i stedet for at finde fejlen osv.. det var bare lieg hvad jeg havde at sige...