Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. november 2001 - 08:45 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Photoshop læser konstant fra a-drevet.

Min PS forsøger næsten konstant at læse fra a-drevet. Når jeg åbner programmet, når jeg kopierer noget i det osv. Meget irriterende. Det er sket her fornylig, og jeg mindes ikke at have ændret noget i opsætningen.

Hvad kan være galt?

/pelkjaer
Avatar billede m-lab Nybegynder
02. november 2001 - 08:50 #1
Jeg har set sprg. her på siden før...
og du har øjensynlig ikke fået løst prob.

Jeg undrer på om ikke du skulle afinst. PS, finde reg-clean, og rydde op i din registreringsdatabase og eftf. installere PS igen.
(evt. først reg-clean uden at afinstallere)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. november 2001 - 08:52 #2
Jeg har ikke haft stillt spørgsmålet før.

Jeg kunne godt afinstallere, tænkte at det bare kunne være et eller andet sompelt problem nogle kendte..
Avatar billede m-lab Nybegynder
02. november 2001 - 08:55 #3
Øjeblik, så roder jeg lige efter det gamle... Måske ligger der svar der.
Avatar billede m-lab Nybegynder
02. november 2001 - 08:57 #4
http://www.eksperten.dk/spm/123648

Her var løsningen geninstallation af PS
Avatar billede jkf Nybegynder
02. november 2001 - 08:57 #5
Måske er den sat til at køre virtual memory på a-drevet check indstilinger i photoshop!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. november 2001 - 09:01 #6
Dette virtual memory - hvor i indstillinger kan det ses? Jeg kan ikke finde det.
Avatar billede m-lab Nybegynder
02. november 2001 - 09:04 #7
PS 6: edit -> preferences -> plugins & schratch disks.

I 5.5 og lavere ligger det under file -> preferences -> plugins & schratch disks.

Jeg tvivler dog på det er der hunden er.., medmindre du bruger diskette i opstarten. PS har default startup-disken som schratch-disk. Og du har formentlig ikke ændret det... :-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. november 2001 - 09:08 #8
Nå, det hjalp ikke. Jeg geninstallerer så.

Tak for hjælpen.
Avatar billede m-lab Nybegynder
02. november 2001 - 09:11 #9
Selvtak.., og go\' fornøjelse.
Hvad andet skulle man osse bruge en lang fredag til..? (C;
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. november 2001 - 09:13 #10
Lige præcis - der er ikke noget bedre end at ens pc fucker på en fredag =oD