Avatar billede kurt-winther Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:30 Der er 5 kommentarer

Audigy Player and Microsoft Gamevoice

Hi! I’ve just installed my new Audigy Player card but had to find out that whenever the system tries to identify the Hardware it stops with an error message saying: \"Soundhardware cannot play any sounds\".
I can hear music, f/x in games etc. but the micro don’t seem to work right...?! Yes, it\'s correctly plugged in. ;) and I am using the new driver updates Sound Blaster for Windows XP.
My Hardware: AMD Athlon 1,4 GHz Mainboard, Abit KGT- Raid, 512 MB, Asus Geforce 2 Gts, Audigy – I am running Windows XP and I’ve got DTT 2500 speakers connected to the digital output.
Can you help me in any way? It would be appreciated!
Thank you very much

Avatar billede playmate Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:43 #1
hey there ... i had some prob with my soundblaster live and i found some extra driver for xp here and saw there are some for audigy alsp so give it a try

http://www.soundblaster.com/support/winxp/
Avatar billede kurt-winther Nybegynder
03. november 2001 - 09:21 #2
I am using the new XP driver updates from Sound Blaster.
Avatar billede kurt-winther Nybegynder
09. januar 2002 - 18:14 #3
Avatar billede bens Nybegynder
23. august 2004 - 14:43 #4
keder folk sig bare... hvad med at lukke.. bare en mulighed
Avatar billede itjokke Nybegynder
01. januar 2007 - 23:34 #5
hva med at lukke nu???