Avatar billede ctv! Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede filen Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:38 #1
Hmmm hvordan sørgeligt ???
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 18:47 #2
Det må være den længste flash-fil, jeg nogensinde har set!
Men den er sørgelig. Det har du fuldstændig ret i. Jeg hader at se billederne af de forvildede mennesker, der kaster sig ud af vinduerne på bygningerne. Jeg hader at se så mange billeder af døde, men uskyldige mennesker i flyene. Og jeg hader terroristerne.
Dog synes jeg, at filmen slutter med et godt budskab, som alle burde tænke på og følge. \"God Bless America\", som der står til sidst!
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:53 #3
+5minutter på en 384/128.

Men det virker meget stærkt den måde det er klippet sammen på, og man ser billeder (pasfoto) at de personer der døde i flyene + nærbilleder af dem der hoppede ud.
Avatar billede taamas Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:59 #4
Hvor lang tid går der inden den går i gang
Avatar billede benne.dk Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:59 #5
Det er nu man får lyst til at \"låne\" en boing og flyve ned og smadre en vis Bin Laden... Al\' respekt til de døde, de påvirkede og deres familier...

Fuck den nar - håber virkelig USA rammer plet på et tidspunkt...
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 19:04 #6
Da må jeg så lige poste endnu en kommentar!
Jeg synes nemlig ikke, at USA gør det rigtige i at sønderbombe et land så grusomt og eftertrykkeligt, når det kun er et enkelt styre, de går efter. Det virker også lidt \"kikset\", at de først gør det nu som et hævntogt, når man tænker på, at Taleban har overtrådt menneskerettighslove på stribe gennem det seneste årti.
Ét er sikkert, og det er, at de amerikanske jagere godt kunne modtage yderligere målsøgnings-træning. Jeg fatter ikke, at de ikke kan undgå at ramme hospitaler, FN-bygninger, etc. Det må da kunne gøres bedre???
Men jeg er helt enig i, at Taleban burde udryddes fra Jordens overflade. Men ikke på bekostning af så mange udskyldige menneskeliv og smukke bygningsværker!

>>PHX5<<
Avatar billede taamas Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:07 #7
Endelig kom filmen. Den var sgu lang.

Og ja jeg håber nok også at USA plykker en misil eller noget andet i røven på Bin larden
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:46 #8
taamas => Sådan her? http://hairboy.adsl.dk/ph4/gogb/bold.htm

:-D
Avatar billede s.b.a Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:26 #9
Jo jeg synes den er sørgelig....Håber USA Rammer PLET...Og dræber DET FUCKING SVIN BIN LADEN.....Jeg hader ham den LORT !.....lol
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:59 #10
Har I så hørt den sang, hvor Faith Hill synger \"Star-Spangled Banner\", med klippene fra CNN bagved... Den får det også til at løbe koldt ned ad ryggen...

I kan jo prøve at søge på den...
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2001 - 00:13 #11
Tja et link der vækker til eftertanke, Skulle det virkelig være nødvendigt??????? Q:-(