Avatar billede jabp Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:59 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Plakat til Computerparty - 250 Point.

Hejsa

Jeg skal have lavet en bedre plakat end denne: http://217.157.182.116/plakat.jpg den skal have de samme infos, men der må gerne laves lidt mere ud af grafikken.

Det skal lavet i en Illustrator fil, så trykkeren kan trykke den :)
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
30. oktober 2001 - 22:06 #1
Hvor hurtig skal du have den...
Jeg vil da gerne lave et forslag

Mail mig evt. på kbjoern@mail1.stofanet.dk

eller kig forbi(under opbygning) mit website
for lidt mere info

http://home1.stofanet.dk/swallow/kb3

Venligst
Kristian Bjørn
Avatar billede zed_one Praktikant
31. oktober 2001 - 04:05 #2
jabp: mail mig lige den du har allerede...kan ik komme ind på den adresse der (det er sikkert ip´en til din comp og den er slukket right? ;)

mail den til: zed@undergrunden.dk og jeg vil kigge på det imorgen når jeg tar ud på æ læreplads (er under udd. som mediegrafiker)

og foresten...SKAL det laves i en illustrator fil? ...trykkeren kan liså fint trykke en QuarkXPress fil (som jeg meget gerne vil lave det i) og quark er godt og vel standarden inden for den grafiske branche med hensyn til plakater, flyers, magasiner, aviser etc etc. Kan evt samles i en press optimeret pdf til sidst så relevante billeder og skrifter er i ET dokument.

-Zed
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. oktober 2001 - 06:17 #3
Avatar billede zed_one Praktikant
31. oktober 2001 - 06:38 #4
for mange points? ...du forstår vist ik omgavens omfang i at lave en ordentlig plakat.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. oktober 2001 - 08:32 #5
jabp > Jeg skal gerne lave en men det bliver føst i næste uge hvis du kan vente så længe?

-Jonas
Avatar billede jabp Nybegynder
31. oktober 2001 - 08:59 #6
Den kan downloades igen :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:14 #7
Kan du vente med at få en til tirsdag næste uge?

-Jonas
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:55 #8
Har du modtaget mine mails?

Venligst
Kristian Bjørn
Avatar billede zed_one Praktikant
31. oktober 2001 - 14:06 #9
Avatar billede zed_one Praktikant
31. oktober 2001 - 14:09 #10
er ik helt færdig med skyggearbejdet (cpu skyggerne er ik de samme som dem uder ledninger etc)

billederne sku meget gerne være copyright-fri
cpu´en er hentet fra www.amd.com i deres press- del (til  journalister etc)
og mus/tastatur er hentet på www.microsoft.com under deres press del.

ledninger etc er selvlave så der skulle gerne ik være copyright ;)

Avatar billede zed_one Praktikant
31. oktober 2001 - 14:23 #11
det er foresten en a4 plakat.
du fortalte ikke formatet så har lavet den mest økonomisk, kan desværre ik lave den større uden kvalitetstab da billederne er lavet til et a4ark i 300dpi)
Avatar billede zed_one Praktikant
01. november 2001 - 08:46 #12
Avatar billede jabp Nybegynder
01. november 2001 - 17:25 #13
krisbjoern: Du får de point hvis du lige sender mig filen.
Avatar billede zed_one Praktikant
01. november 2001 - 17:26 #14
pis
Avatar billede zed_one Praktikant
01. november 2001 - 17:47 #15
alt sådan noget der skal altså foregå her (læs reglerne) og ikke over icq eller mail..jeg ku ha stoppet produktionen af min for lang tid siden hvis jeg havde set krisbjoern var igang.

nu har jeg spildt fucking 6 timer!

-Zed
Avatar billede mle Nybegynder
01. november 2001 - 17:57 #16
Japb>>> Du risikerer at blive anmeldt, hvis I ordner tingene sådan.

Hvis man vidste at du havde valgt en person/idé eller hvad fanden du nu har, så kunne man spare sin tid!!!!!!!!!!!

LÆS REGLERNE ! ! !
FØLG REGLERNE ! ! !

Folk har nok andet at give sig til en at spilde sin tid på sådanne nogle indlæg!
Avatar billede jabp Nybegynder
01. november 2001 - 23:15 #17
Hejsa zed_one.

Det må du godt nok undskylde, jeg vil da godt give dig 200 point også.

Jeg sendte en mail til krisbjoern og dagen efter kom han med sin ide, jeg har først lige idag kunne kommet til min PC, og derfor først lige set svarene + hans mail. Derefter valgte jeg hans.

Avatar billede jabp Nybegynder
01. november 2001 - 23:16 #18
mle: Hvor står der at man skal oplyse hvis der en en der er gået igang med opgaven ?
Avatar billede mle Nybegynder
01. november 2001 - 23:36 #19
Det var Zed\'s indlæg jeg henviste til ang. reglerne...

Det var bare det, at man ikke spilder andres tid, ved ikke at sige at man har valgt en person til at lave det!
Men jeg kan jo så forstå grunden til det nu!

Jeg følte bare med Zed... :)
Avatar billede zed_one Praktikant
01. november 2001 - 23:44 #20
hvis i havde holdt det herinde (som man skal)og ikke over mail ville jeg ku se at der var en anden igang med det. desuden skal al meteriale der er lavet også være tilgængelig for andre brugere så de kan se det. Det behøver dog ik være tryk kvali, bare skærm kvali så andre kan se det. Noget med at man på den måde kan se at det ikke bare er en point overførelse, samt at andre kan få stillet deres nysgerrighed etc.

jeg er ik vildt sur over det, men ku derimod ha sparet en masse timer til at lave andet grafisk materiel.

-Zed
Avatar billede jabp Nybegynder
02. november 2001 - 13:21 #21
Zed. Jeg undskylder igen, filerne kommer også til frit download, når jeg modtager filerne :)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2001 - 15:39 #22
det er nu et døgn siden du sagde at det ville komme til download! Er meget tæt på at anmelde dig nu! Så skynd dig at smide de filer op, eller bekend at du har snydt!
Avatar billede jabp Nybegynder
04. november 2001 - 11:45 #23
Er det ikke nok bare med en jpg fil, for den Illustrator fil fylder ca. 40 mb :)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 11:48 #24
jo selvfølgelig
Avatar billede jabp Nybegynder
04. november 2001 - 11:56 #25
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 12:00 #26
hmm.. ville personligt have valgt zed one\'s.

Det billede der er brugt, tror jeg ikke ligefrem tiltrækker folk. Det ligner sådan noget, \'vi rydder op, kom og køb vores skrammel\' :)

Og så er edition stavet forkert.
Avatar billede zed_one Praktikant
04. november 2001 - 12:08 #27
selvom jeg hader at profilere mig selv synes jeg sku min var bedre end den der

og så lige et tak til lecter :)

-Zed
Avatar billede mle Nybegynder
04. november 2001 - 15:04 #28
Jeg ville også gå efter Zed\'s...
Meget mere stil!
Mindre skrammel!
Bedre løsning!
Avatar billede zed_one Praktikant
04. november 2001 - 15:24 #29
..og et tak til mle :)
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
04. november 2001 - 16:24 #30
Jeg synes såmænd også at din er ret cool Zed...
det nytter bare ikke at man selv lige laver om på tingen... \"kunden\" havde jo et krav til at billedet SKULLE bruges, den slags må man bare nogle gange respektere - der kan jo være et hav af gode grunde dertil, som udenforstående ikke umiddelbart kan sætte sig ind i.

Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
Avatar billede mle Nybegynder
04. november 2001 - 16:41 #31
Der står i indlægget at plakaten skal have de samme info\'s men at der skal laves noget bedre ud af grafikken...

Og det må man sige Zed har gjort!
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 16:44 #32
ja, der står ingenting om at det umådeligt grimme billede skal bruges ;)
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
04. november 2001 - 16:46 #33
Nå ja okay... så...
der var jeg jo nok lidt for hurtig og havde en anden ting i hovedet...
sorry
Avatar billede mle Nybegynder
04. november 2001 - 16:47 #34
Hvad havde du lige præcis i hovedet...? :)