Avatar billede bobbync Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:28 Der er 2 kommentarer

indhent af txtfil.

ok mit spørgsmål er måske ikke ligefrem svært men jeg står og skal bruge det hurtigt derfor 60 point på højkant.

Er der en der har en god ide hvordan man indhenter en txt-fil og formaterer den til html altså med linieskift. Jeg er egentlig ligeglad med hvorledes jeres forslag er bare det virker, og at det ikke er i en textbox(der kan man nemlig include en fil med linieskift), grunden til at jeg er ligeglad er at det skal bruges i forbindelse med en prototype.
Avatar billede smith Nybegynder
30. oktober 2001 - 08:36 #1
tag et kig på www.html.dk under asp tutorial der står det :)
Avatar billede bobbync Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:31 #2
har løst det her til morges men tak alligevel der stod noget mere jeg kunne bruge så skriv et svar og få dine point.