Avatar billede mariager13 Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Comm Control - HASTER!

Når jeg forsøger at bruge Microsoft Comm Control 6.0, skriver den \"Licence information not found. You do not have a appropiate licence to use this functionality in the design environment.\"

Hvad skal jeg gøre?? - er der nogle alternativer til denne control?
Avatar billede mariager13 Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:15 #1
Eller er der ikke en, som kan sende MSComm32.ocx ??
Avatar billede ea_data Nybegynder
28. oktober 2001 - 17:43 #2
Hej

Du må nok en tur ind på microsofts site og downloade denne fil, som skulle kunne løse dit problem:

VB6Cli.exe Fixes License Problems with Visual Basic 6.0

----------------------------------------------------------------------
Avatar billede ea_data Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:01 #3
Du kan læse mere om problemet og downloade fra denne side:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q194/7/51.ASP