Avatar billede wazzup Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

410 Point!!!

Jeg har Playstation 2 spillet dark cloud... Jeg er nået til Wise Owl Forrost, hvor jeg er nået til 9 bane... Der skal man \"lokke\" en slange ud. Men med hvad? Håber nogen kan svare :)

\\\\WAZZUP
Avatar billede wazzup Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:54 #1
Nej så bliver jeg sikkert meldt til Admin\'erne... :( Men hvis jeres svar er MEGET godt kan vi sige... 150?
Avatar billede wazzup Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:55 #2
??? kan jeg ikke sætte tallet ned ???
Avatar billede makse Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:57 #3
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:57 #4
Næe. kun svare selv og så tage nogen af dem når du accepterer.
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:58 #5
I territory 8 :

Cacao will bestow you the Odd Tone Flute,
which is used to lure the snake out of the cave in Territory 9. Now, that you
have this flute, re-connect the river to Treant if you haven\'t already. When
you do, Treant will be revitalized and will give you the Serpent Sword in
return. Ok, you have the necessary things you need.  Head back to the forest.

Avatar billede makse Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:58 #6
Lav et svar selv.
Og når du så har modtaget et svar du vil acceptere, skal du trykke på avanceret og fordele pointene.
30 point er fint nok, til det her spørgsmål.
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:59 #7
Territory 9:
There are no Atla on this level, so something must be up. Kill the WereWolves
in a quick duel. Head towards the seemingly hollow cave and whip out that
wannabe-ocarina. Play it to lure the Killer Snake out of the cave. I hope you
have equipped the Serpent Sword. You will engage into a fairly lengthy duel
with the overgrown reptile. Press the buttons accordingly and it should be no
problem.
Avatar billede somaliomar Praktikant
26. oktober 2001 - 21:59 #8
Avatar billede microtec Nybegynder
26. oktober 2001 - 22:46 #9
wazzup >> Den var smart. Lokke med 410 point i overskriften, og så med det samme poste en kommentar om at 410 point nok er i overkanten for et svar.
Det skal nok få mange til at kikke på dit spørgsmål.

Genialt, den vil jeg huske til næste gang jeg opretter et spørgsmål :o)
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 23:01 #10
og nu sidder du bare og voldspiller uden at give points...tsk...tsk
Avatar billede wazzup Nybegynder
27. oktober 2001 - 12:35 #11
HeHe... Slap af!
Muche tak til donleavy!nu funker det... :=)
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 13:08 #12
Tak for points!