Avatar billede the-cure Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:12 Der er 7 kommentarer

Spøgelsesprinter ???

Jeg kører på en 700 MHz AMD puter m. 256 RAM i ... til den har jeg tilsluttet en HP LaserJet 1100 og en HP OfficeJet G85 ... og nu er mit prob. :

Nogle gange begynder min OfficeJet G85 at printe HELT Umotiveret. Der er IKKE nogen jobs i kø, men alligevel printer den ...?
Der kommer godt nok ikke noget ud på siderne .. den trækker \"kun\" al papiret fra skuffen igennem (okay, hver 10. gang det sker .. printer den måske 8 Å\'er ud .. eller 12 H\'er ...) .. men normalt er der ikke printet en dyt!

Som oftest sker det, når jeg starter min computer .. og det er ligegyldigt, om det er en KOLD- eller VARM start ..

Jeg tror, det måske har noget med strømkilden at gøre .. har nemlig hørt, at det kan skyldes, printeren IKKE har et strømstik m. jordforbindelse tilsluttet, MEEEEN kan det være rigtigt ....???

Hvad kan prob. ellers være ... ????

Anyone ????
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:16 #1
Har du prøvet at fjerne printerstikket og afinstallere printerdriveren... og så derefter starte op...

så sætte printerkablet til igen og derefter installere driveren...

det kan måske hjælpe
Avatar billede the-cure Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:18 #2
... det HAR vi gjort, men det er stadig det samme .. også efter 10 forsøg !!!
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:21 #3
okey.. nice... jeg kender ikke lige den printer der... hvilket OS har du ?
Avatar billede the-cure Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:24 #4
Det er Windows 98 SE ... og nu skal du IKKE bare foreslå, at vi skal opgradere til Windows XP, vel? *GGG*
Avatar billede Beach Mester
26. oktober 2001 - 09:30 #5
Er det noget den hele tider har lavet det nummer, eller er det noget den er begyndt på EFTER at den har virket som den skal?
Har i byttet om på printerkablerne i de 2 printere?

//Beach
Avatar billede the-cure Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:34 #6
beach : det er et udmærket forslag ... det vil vi afprøve og derefter vende tilbage.

Prob. har hele tiden været der .. og vi har endda fået en helt \"ny\" printer direkte fra HP\'s værksted, men det har IKKE hjulpet !!!
Avatar billede Beach Mester
26. oktober 2001 - 09:36 #7
Er i sikre på at det er et fuldmonteret printerkabel i bruger?