Avatar billede nemesis Nybegynder
26. oktober 2001 - 01:55 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Interesseret i en udfordrende opgave?

Der er tale om at du skal lave et færdigt system hvor flere brugere individuelt skal kunne logge ind og få de sider frem som passer til brugeren. Logins skal generes automatisk til brugerens e-mail udfra
en database med brugeroplysninger.

Alle brugeroplysninger er registreret i et medlemskartotek baseret på MS Access 2000 og systemet skal trække sine brugere på baggrund af dette.

Selve systemet skal udvikles i PHP mod en MySQL database. Der skal være nogle ekstra features såsom et internt beskedsystem i systemet så brugerne kan skrive til hinanden.

Hvis du er interesseret så skriv venligst en kort mail om dig selv og dine erfaringer til jimmy@jaydee.dk og vi kan tale om de nærmere
specifikationer samt en tidshorisont.
Avatar billede codebase Praktikant
26. oktober 2001 - 03:07 #1
hvad med beregning ??

Hvad har du tænkt, er det points eller guld :-?

_codeb@se.dk
Avatar billede webmonster Nybegynder
26. oktober 2001 - 10:46 #2
nemesis, skriv til mig : freelance@phpwiz.dk så kan vi snakke nærmere...

//webmonster.dk
Avatar billede nemesis Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:13 #3
codebase> Guld
Avatar billede codebase Praktikant
26. oktober 2001 - 13:32 #4
then send til:
janus@codebase.dk

_codeb@se.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 16:48 #5
Jeg har sendt dig en mail, men ellers kan du kontakte mig på osj@device.dk
Avatar billede myplacedk Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:47 #6
Nårja, man kunne jo godt notere her, at man har sendt en mail... Anyway, det har jeg... ;-)
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:44 #7
why vil du bruge MS ACCESS db? med en mysql gør du arbejdet billigere og nemmere :)
Avatar billede wavie Nybegynder
07. november 2001 - 01:49 #8
dark-nisse ... læs dog for helvede hvad manden skriver. Han siger netop at han vil have projektet genudviklet til PHP som så benytter sig af en MySQL database ... ://
Avatar billede nemesis Nybegynder
07. november 2001 - 12:36 #9
Jeg ser på de modtagne tilbud efter 20. november, og vender tilbage.

Tak for interessen!