Avatar billede jaue Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:28 Der er 5 kommentarer

Valg af printer

Jeg står for at skulle have en ny printer, men er meget i tvivl om hvad man dog skal kigge efter.
Er de dyrere bedre end de billige? O.s.v....
Det er bare til ganske alm. brug, d.v.s., at vi højst printer ud et par gange om ugen.

Avatar billede Beach Mester
25. oktober 2001 - 23:33 #1
Skal du printe billeder eller tekster eller.... Hvad skal du printe mest?
Skal det være sort / hvid eller farve?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:37 #2
De billige er ofte noget dårligere end de billige (big surprise!), desuden har f.eks. HP sat prisen kunstigt ned på deres billige printere, for så at tjene en masse når man senere vil købe deres blækpatroner..

F.eks. gav jeg 499 for en HP Deskjet 400 med farvepatron, når man så skal ud og ha\' en ny patron koster den 250-350kr !
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:38 #3
Hehe, \"De billige er ofte noget dårligere end de billige\" skulle self. være:
De billige er ofte noget dårligere end de dyrere\"
Avatar billede jaue Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:44 #4
Det skal være farve og vi printer lige dele billede/tekst vil jeg tro...Jeg har tænkt mig at bruge omkring 1.000 kr. på formålet, hvis det kan lade sig gøre at få noget godt til den pris...
Kender godt det luskede trick printerproducenterne bruger med billige printere og dyre patroner, derfor er jeg egentlig også mest til Canon, som jeg før har været tilfreds med. Men Canon er jo også i sig selv et vidt begreb!
Avatar billede hexya Nybegynder
04. november 2001 - 01:13 #5
Kan desværre ikke hjælpe dig, hvis du holder dig strikt til din pris og dine \"fedtede point\"-). Men hvis du vil have mest ydelse/kvalitet/pris, så skal du lægge præcis 600 kroner mere.
Så er svaret til gengæld også nærmest sjældent entydigt.