Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Køb af Flash BIOS

Hvor kan jeg købe en Atmel AT49f002NT 32pin. Jeg har ledt overalt. Nogen forslag ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. oktober 2001 - 04:38 #1
Har du snakket med RS-Components ? deres webside er http://www.rs-components.dk og de plejer at kunne finde de utroligste ting. Jeg kan se de har over 100 Atmel produkter. kiggede igennem men fandt ikke din specifikke.

Hvis du ikke finder det på deres side, prøv at ring til 38 16 99 99 der er deres telefonsalg - de plejer at kunne trylle hvadsomhelst frem.

/ LJ
Avatar billede scoop-o Nybegynder
26. oktober 2001 - 09:35 #2
Her er nogen der skulle være i stand til at hjælpe dig... men de fleste sælger kun til virksomheder og gerne kun 1000+ stk. Men hvis du er ansat i et firma, så prøv at kontakte dem der igennem for evt en vareprøve på FlashBIOS´en

Tyrone Worsley
NewBeginning Trade Network Inc.
8787 Branch Avenue, PMB 188
Clinton, MD 20735
United States [US]
Phone: 301-535-3793
Fax: 301-856-0655
sales@newbeginnin.com
Other Web Site: http://www.newbeginnin.com

:MSJ
Avatar billede scoop-o Nybegynder
29. oktober 2001 - 21:50 #3
... Kan ikke forstå det ikke bliver accepteret som svar ◙
Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:51 #4
scoop-o: Du får 100 point. Jeg kan sikkert godt få en kreds hos dem, men så kunne jeg lige så godt bestille den hos leverandøren af mit bundkort!
ljweb: du får resten, de havde den næsten på lager. Eller rettere en tilsvarene
Avatar billede scoop-o Nybegynder
01. november 2001 - 18:09 #5
Claus ...  de havde den på lager...  og gik spørgsmålet ikke bare på hvor du kunne bestille den ?

så må du sige : hvor kan jeg bestille det henne i DK ?  ... for så er der jo også www.farnell.dk

...lidt unfair ... de havde dem næsten hos RS ... men ved Tyrone HAVDE de den på lager ... og du kunne få 5 i gratis vareprøve ved bare at sende dem en mail