Avatar billede axel_ibsen Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:11 Der er 4 kommentarer

bmp til mpeg

Er der en måde hvorpå jeg kan få lavet et enkelt bmp eller jpg billede om til en ca 2 minutters mpeg eller avi film.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:39 #1
æhh.. en film med et still billede?? meget spændende film *G*
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:40 #2
Bare smid det samme billede ind på 5760 frames, med i en film der afspiller 24 billeder i sekundet, så har du et to minutter langt still billede :o)
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:16 #3
Kan du ikke komme med en forklaring til hvad det er du vil?? Vil du morfe billedet, eller har jeg forstået rigtigt, at du vil lave et still billede i en film??
Avatar billede axel_ibsen Nybegynder
29. oktober 2001 - 03:07 #4
Jeg har fundet ud af det. Jeg skulle lave en vcd menu, med et program som kun ville bruge mpeg film.
  Jeg ville gerne lave en undermenu hvor man kunne læse om filmen, men programmet kunne kun vise mpeg og ikke bmp billeder, så derfor skulle jeg bare ha\' et billede til at vare i 2 minutter og det lykkedes fint med programmet bmp2avi.