Avatar billede ulli Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:13 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Titel på upload-knap skal ændres???

Jeg har en <input type=\"file\".... osv i en form. Den knap (\'Gennemse\') der automatisk dukker op, skal have et andet navn, men hvordan ændrer jeg det?
Avatar billede blood Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:17 #1
Det kan du ikke..

Man akn heller ikke ændre farver eller noget på den med Css
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 13:29 #2
Men iflg. olebole:
<html>
<HEAD>
<style>
.submit
{
background: #D62921;
border: solid 3px #339966;
color: #cccccc;
}
</style>
</HEAD>
<body>
<form>

<input type=\"submit\" class=\"submit\"><br><br>
<input style=\"display:none\" type=\"file\" name=\"ib\" onchange=\"this.form.bo.value=this.value\">
<BR><BR>
<input class=\"submit\" type=\"text\" name=\"bo\" value=\"Mit felt\"><BR><BR>
<button class=\"submit\" onclick=\"this.form.ib.click();\">Gennemse</button>

</form>

</body>
</html>
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 13:30 #3
Hov - olebole gør kanppen usynlig og påvirker den med en \'hjemmelavet\' knap.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2001 - 14:17 #4
...og det er den eneste mulighed  ;o)
/mvh
Avatar billede coderdk Praktikant
25. oktober 2001 - 18:57 #5
Med andre ord, det svar ulli afviste var det rigtige svar.
Avatar billede coderdk Praktikant
25. oktober 2001 - 19:00 #6
blood> bortset fra border... ;)
Avatar billede ulli Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:03 #7
-> coderdk: Nej - jeg spurgte \"...hvordan ændrer jeg det?\"
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2001 - 19:10 #8
Næ, tværtimod da...!?!? Det er godt nok ikke præcist det, han efterspørger - men resultatet er på pixel det samme. Han får en knap, der kan styles og skrives tekst i - og den gøre nøjagtig det samme, som \'Browse\' eller \'Gennemse\' knappen.

Det svarer jo til at en spørger efterlyser at kunne åbne et vindue uden toolbar med target=\"_blank\" og han så får et window.open()-script, der gør, hvad han efterlyser.

Nææhhh...callesen kom med det rigtige svar - mon ikke vi kan blive enige om det?  ;o)
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2001 - 19:13 #9
coderdk >> hvad med border? Du kan da sagtens sætte border på en button - og du må såmænd gerne lave det med en <input type=\"button\"> eller et tekstlink, eller en onclick på et style\'et <div> med borders.
Som du ser: Mulighederne er mange  ;o)
/mvh
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 19:18 #10
Olebole introducerede metoden her på eksperten - han har ikke copyright, han bør ha\' pointene.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2001 - 19:28 #11
Never-ever, callesen! Du henviser til et af mine gamle svar - og det plejer altid at give henviseren points. Jeg husker ikke nøjagtig udfaldet af det andet spm, men jeg er garanteret blevet belønnet én gang, så du bør helt klart svare. Men tusind tak for tanken  ;o)
/mvh
Avatar billede ulli Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:35 #12
drengene har talt - smid et svar callesen, så er pointene dine!
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 19:36 #13
Jamen hva\' så med at du får 5 og jeg tager 5 i porto. Så får vi sluttet dette del og hers(k) spørgsmål.
Avatar billede ulli Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:44 #14
Ti nu stille og glæd dig over dine point :-)
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 19:45 #15
Svaret var til olebole. Og hvis jeg får 5 point, er jeg lige nøjagtig på 6666 point, hvilket glæder mig mere end at være på 6671.
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 19:46 #16
Åh Nej - tak for pointene alligevel.
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2001 - 19:46 #17
Tjahhh, callesen - you can\'t winn \'em all!  ;o)
/mvh
Avatar billede ulli Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:54 #18
så smid et spørgsmål med det uønskede antal point, så skal jeg glædeligt tage dem tilbage!
:-)
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 19:58 #19
OK. Men det er lidt snyd.
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 19:59 #20
Nej - nu har jeg det.
Avatar billede callesen Praktikant
25. oktober 2001 - 20:24 #21
Spørgsmål 125610