Avatar billede wormie Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kennex DVD01-1?

Er der nogen der kender denne afspiller som Kvickly har på tilbud?

Nogen der ved hvad der er indeni (minder mistænkelig meget om OBS Lumatron dvd afspiller)
Avatar billede djm33 Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:14 #1
hmm... kender det ikke, men jeg ved at lumatron kører godt i starten... derefter :-(

Så min anbefaling er, køb noget der virker fra start til ---->>> way out in the future

Køb et Pioneer tjeck http://www.compumail.dk
jeg ved de sælger pioneer DvD drev billigt.
Avatar billede wormie Nybegynder
28. oktober 2001 - 08:57 #2
Jeg endte med at købe en panasonic DVD-RV36 som har indbygget mp3 mulighed og kan gøres kodefri for 500 kr. Tak for råddet.!