Avatar billede guest123 Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Get a life

Jeg har adskillige gange været ude for følgende svar:
\"Få dig dog et liv, man!\"
- og jeg har HVER eneste gang svaret:
\"Hvor kan det downloades?\", og jeg har aldrig fået svar tilbage.
Så jeg spørger nu jer: Hvor kan man downloade det der \"liv\" henne???? Og hvor meget fylder det i MB?
- og hvad bruger man det til?

Avatar billede hacicambaz Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:02 #1
Uden for dig selv
Alt hvad der eksisterer i verden, er
ikke eksisterende.
Hvad du end søger, søg det i dig selv
For alt hvad du søger eksisterer inden i dig.”

Citat: Mevlana Celaleddin Rumi
http://www.mevlana.net/

                          :..:MAHKUM:..:
Avatar billede jacobchr Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:04 #2
Du kan ikke regne med at få et ordentligt svar hvis du ikke overholder eksperten.dk\'s regler

[snip]
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
[/snip] (citat fra http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml)

Men ang. liv er der bl.a. SETI, som kan hentes fra http://setiathome.ssl.berkeley.edu/download.html
Og det fylder ikke meget men afhægig om det er til Windows eller *nix :-))
Men bruges til at finde liv :-))

/jacob
Avatar billede Regta500 Praktikant
24. oktober 2001 - 17:16 #3
Få dig dog et liv, du er nok svaret på hvad der menes med det.
Prøv at find noget fornuftigt at bruge eksperten til.
Avatar billede berg Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:17 #4
Jeg tror mest at det er for skriverens skyld at de skriver det. Jeg mener, ved at skrive til dig at du mangler et, får han/hun den falske fornemmelse at han/hun har et. Det er i hvert fald ofte jeg mener det er folk med intet andet \"liv\" end at spise flæskesværd og se fjernsyn der siger disse ting.
Avatar billede guest123 Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:42 #5
Hmmm.... jeg har hørt nogen sige til mig, at et liv bla. består af \"sex\" (gid fanden vide hvad det er for noget).
Jeg har kun hørt om cpu,
ram, harddisk, netværkskort, bundkort etc.

Hilsen en nørdet nørd der føler sig helt fortabt...

Avatar billede eflow Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:24 #6
liv er en underlig stølse, men der menes nok med det at du burde bruge eksperten på en ordenlig måde, eller skrive ad ....... til, men smut væk fra din computer (for en gang skyld), og kør/gå op i byen, se, der findes faktisk liv, wow!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:25 #7
stavefejl er gratis:

stølse = størelse
skrive = skride
Avatar billede guest123 Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:35 #8
eflow > Jeg vil da gerne acceptere det du siger, men skal du ikke lige lave din kommentar om til et svar istedet for?
... men... WOW! Ja! Der findes sq liv derude!!!!
COOL!
Jeg har lige fundet ud af noget:
Et liv har ikke noget med en computer at gøre, og man kan bare åbne døren for at se det. Fedest!
(jeg tror jeg vil bringe det i CNN!!!)
Avatar billede warloz Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:50 #9
ok
Avatar billede eflow Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:50 #10
jah, er det ikke lidt vildt, men prøv at tænke på alle dem der er her på eksperten, de sider faktisk også et eller andet sted bag ved en skærm, det er sq ikke bare computere, hehe
Avatar billede guest123 Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:35 #11
Faktisk ret vildt!
Tænk, at man kan leve et helt liv uden computer!
Vild, man!
- det vil jeg ikke kunne klare...
Avatar billede eflow Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:05 #12
jeg ville nok heller ikke kune klare det, faktisk når man snakker med folk tror de faktisk ikke man har noget liv, men lidt liv har man vel, er faktisk lidt træt af at folk har ondt af en....
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:29 #13
har i nogen sinde prøvet at i når i skulle holde ferie har i sagt til jer selv, nu skal jeg ikke sidde foran computeren en hel uge, bare for at bevise at man godt kan.
så sidder man sig hen og kigger ud i luften ½ time før du så sidder dig hen til computeren igen :(
jeg har et liv, men mit liv er computer