Avatar billede janny Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

lave egen recovery cd!

Hej eksperter. Findes der noget freeware som kan lave stort set det samme som Norton Ghost? Det jeg er ude efter er at formatere maskinen, indlæse min Compaq recovery cd, lægge mine faste programmer ind, oprette internet forbindelsen og mine mail adresser og derefter brænde det hele over på en CD, som herefter skal være \"min recovery CD\" Bemærk at der er tale om en Compaq Presario 5726, og disse Scompaqer er på nogle områder lidt specielle. Hilsen Jan
Avatar billede telep Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:00 #1
Nu siger du en CD... du får endtil flere/mange hvis du vil lave image/ghost af hele din disk.

Easy CD Creator 5 Platinium kan... men det er jo ikke shareware
Avatar billede janny Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:03 #2
Det hele skulle kunne være på en cd, har jeg set med Norton Ghost( det komprimerer ). Men skal der laves flere er det ikke problemet. Jan
Avatar billede telep Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:04 #3
har du en mailadresse så jeg sende dig nogle links...
Avatar billede janny Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:06 #4
Mail: janny@mobilixnet.dk

Jan
Avatar billede conan54 Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:16 #5
Du bør bruge GHOST og det er ikke specielt dyrt.
Lav en partion med alle dine drivere og OS. Og en partion med alt det andet.

Pengene er givet godt ud.
Avatar billede klatten Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:07 #6
Se mit svar på dit spm her http://www.eksperten.dk/spm/125049
...og glem så alt om en recovery cd. Der ligger (efter min mening) alt for meget nytteløst bras på Compaq\'s recovery cd. Allerede 1 uge efter jeg fik min 5726, lagde jeg istedet WinMe ind. Det virker!
Avatar billede klatten Nybegynder
23. november 2001 - 09:29 #7
Tak for point Jan, men hvad har du gjort? Jeg læste lige http://www.eksperten.dk/spm/125049 igennem og kan se, at jeg egentlig ventede på, at du ville melde tilbage. Mangler du drivere til din pc, så sig til.

Send mig evt en mail på cbarsoe@hotmail.com