Avatar billede sure Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:58 Der er 11 kommentarer

Stofanet

Hey, er der nogen der kan svare mig på, om det er muligt at koble stofanet til en Switch, og man fra alle computerne kan Signe on.... ??????
Avatar billede isl19960 Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:04 #1
Hvis det bliver tilsluttet vha. netkabel kan det sagtens lade sig gøre...

Hvis ikke kan du evt. ha to netkort i din maskine og så route mellem dem... det betyder bare at din maskine skal være tændt for at resten af netværket kan bruge det... :(
Avatar billede isl19960 Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:06 #2
mht. sign-on er jeg ikke sikker...

hvis du gør som jeg beskriver nederst kan du share din internetforbindelse og af den vej behøver resten af netværket ikke at bruge sign-on...
Avatar billede sure Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:08 #3
Jir, jeg køre med 2 netkort nu!! i den ene server PC, men jeg ville gerne om man kunne slå modemt til Switcen, og så kunne folk på det lokale netværk selv signe on og off, istedet for at der konstant skal være en comp. tændt =/
men ellers tak for \"svaret\"....... men sorry kan ik lige bruge det !!
Avatar billede isl19960 Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:20 #4
Oki - Det var jo ikke lige til at vide... ;)

Der står faktisk heller ikke noget i FAQ hos stofa.dk... :(

Var det ikke det nemmeste at ringe til dem - de må ha fået spørgsmålet før :)
Avatar billede isl19960 Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:21 #5
Er det egentlig ikke bare at prøve - så viser det sig jo ret hurtigt ;)
Avatar billede sure Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:34 #6
Jep jeg renger da også bare med at prøver mig frem så må vi ser hvad et giver :D, problemet ved at ringe til stofa er nok mest at, de ik vil have folk deler forbindelsen!... så det er nok ik det smarteste at ringe til dem :) fordi med en normal adsl linje er det jo ingen problem !:.. det er bare det sign on pis :)
Avatar billede isl19960 Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:35 #7
nemlig :-)

good luck...
Avatar billede kvik Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:38 #8
Det kan du ikke med en switch, du skal bruge en router som desværre er en hel del dyrere.
Billigste som jeg har set er 1500,-kr
Avatar billede tvs Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:39 #9
Der er bare et lille problem. Da du oprettede dit stofa-abonnent, er det kun til én maskine og stofa vil ikke yde support til sammenkobling af flere maskiner til internettet.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
10. november 2001 - 17:16 #10
Har du fået det til at virke?
Avatar billede isl19960 Nybegynder
03. januar 2002 - 12:55 #11
???