Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 18:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IBM 2137

Sidder her med en ældre IBM maskine (P166mxx) - jeg er kommet til at hive et P7 (stik fra strømforsyningen) af bundkortet, nu kan jeg ikke lige finde hvor det skal sættes i igen. (der er tale om en ATX strømforsyning.

Tror nok knappen har noget shutdown funktionalitet...

Jeg ville blive glad for noget hjælp!
Avatar billede conan54 Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:08 #1
Kig hos IBM.com de har de sider/oplysninger du mangler.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2001 - 01:49 #4
Det er heller ikke en tidlig aptivamodel, min havde også ATX strømforsynign og det er en Aptiva 2176 362 133 mhz , jeg mener man skal tilbage til aptiva 486
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 20:15 #5
Har via en gammel manual fundet hos ejeren fundet frem til en løsning!