Avatar billede komp Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DVD-afspiller

Jeg har en dvd-afspiller i min computer og når jeg sætter en dvd i drevet, så fortæller windows at jeg mangler en dvd-driver. Mit dvddrev hedder Samsung DVD-Rom sd 604 og jeg kører windows 2000. Jeg har været inde på samsungs hjemmeside, men der er ikke nogen drivere. Er der nogen der har et svar?

Skal jeg have noget andet software udover den rigtige driver for at spille film?
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:07 #1
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 00:13 #2
var det ikke en driver til et DVD drev der skulle bruges? Ligner HD drivere..
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:15 #3
Der er flere muligheder.. Men ellers kontakt din forhandler, du har jo betalt for service i et år ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:16 #4
Tror du ikke bare det er Software til at afspille DVD med, du mangler?
Kig evt. på http://www.softlandindia.com/DVDPlayers.htm
Avatar billede halifax Nybegynder
23. oktober 2001 - 02:34 #5
Til (alle) DVD drev og pc\'er med DVD drev følger en DVD-Player. f.eks PowerDVD. Har du overset din player eller blot \"glemt\" at installere den? Prøv af se, havd du har på din pc, eller på cd-rom, der fulgte med den.
Avatar billede ahave2000 Nybegynder
23. oktober 2001 - 04:30 #6
POWER DVD, hurtig og effektiv.
Eller The Playa:
http://www.divx-digest.com/software/index.html#essential
Avatar billede komp Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:38 #7
Hej Makse

Tak for dit link! Det virker helt fint nu. Kan du ikke poste din kommentar som et svar, så jeg kan give dig point?
Avatar billede makse Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:41 #8
Takker, det får du så her. :)