Avatar billede mila Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:59 Der er 1 løsning

MIME type og billeder

Hej Alle,

Jeg ved der findes en pakke med billeder der passer til fil-type ikonerne i windows. Altså et billede der svarer til ikonet for et word dokument, et billede der svarer til ikonet for et gif, osv. osv...

Og ja; jeg ved godt det ikke er det samme fra computer til computer, men jeg har altså set en sådan pakke, som jeg tror tager udgangspunkt i standard ikonerne.

Hvem ved hvor jeg kan hente sådan en pakke?

/Mikkel
Avatar billede cyberinet.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:41 #1
Altså hente ikonerne?
Du kan hente de fleste windows ikoner i shell32.dll den skal åbnes med et ikon program.