Avatar billede jop... Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:56 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

CS prob..

Jeg har fået en af kammeraternes computere på besøg, da han ikke kan få overbevist den om, at den skal køre CS..  Min overtalelsesevner er åbenbart ikke spor bedre.. Måske er jeres?  Det er en Compaq, så nemt er det sgu\' ikke..

Problemet består i, at den fryser, når man prøver at spille i lan. I-nettet har jeg ikke prøvet, da den ikke er koblet op.. Jeg har skiftet grafikkortet ud med en Gforce2 mx400, men det hjalp ikke.. Jeg har så nu formateret lortet og installeret igen, men heller ikke det hjalp. jeg har fundet ny driver til netkort, prøvet at deaktivere lydkortet, men heller ikke det hjælper.. Jeg vil nu i aften prøve at installere win xp, men vil lige høre om en af jer kloge hoveder har et løsningsforslag..

Anyone?

René Jeppesen
Avatar billede jop... Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:58 #1
Der er prøvet forskellige versioner af DirectX og drivere til grafikkort... Fejlen mener jeg ikke kommer, når jeg kører i \"software opløsning\"
Avatar billede the_email Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:15 #2
Hent den nyeste Detonater fra nVidia.

www.nvidia.com

TheEmail.
Avatar billede the_email Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:16 #3
Avatar billede the_email Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:21 #4
Har du kørt alle patchene og updatesne til HL og CS.
Avatar billede jop... Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:24 #5
Er prøvet, men det virker ikke.. HL kører fint i OpenGL.. CS gør ikke...
Avatar billede jop... Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:29 #6
Både Detonator og patches er prøvet...
Avatar billede jop... Nybegynder
22. oktober 2001 - 18:32 #7
Tænkte det nok.. Heller ingen af jer kan overbevise den...  :-)  Er der slet ikke nogen, der har noget jeg kan gribe i?
Avatar billede rekcuf Nybegynder
23. oktober 2001 - 02:10 #8
er det CS 1.3? Det er det vel.

Hvorfra er CS 1.3 updaten downloadet? Der har været problemer med flere af de updates der er lagt ud til download......

Avatar billede sure Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:02 #9
æhm, cs 1,3 undstøtter ik open_gl Uden en opdate !
så du skal køre d3d.

Avatar billede cyberlsn Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:05 #10
Der findes en del Counterstrike versioner på nettet, så der kan du måske hente nogle af dem.
Ellers så prøv at geninstallerer Half Life og Counterstrike!

Avatar billede cyberlsn Nybegynder
23. oktober 2001 - 14:06 #11
Det var et svar.
Avatar billede jop... Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:12 #12
Jeg fandt aldrig ud af hvad det var.. prøvede alt det ovenstående.. Jeg installerede XP og efter lidt bøvl, kører det nu..

Takker alligevel..

Point til jer begge alligevel..  :-)
Avatar billede the_email Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:59 #13
Mange tak men vil du ikke have dem igen, da det ikke hjalp.
Avatar billede jop... Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:45 #14
Nahh, bare behold dem.. I gjorde hvad I kunne..  :-)
Avatar billede the_email Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:09 #15
Okay, tak.