Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CuteFTP = LORT!!!

hej.....jeg installerede en demo af cuteftp engang fordi jeg skulle bruge et ftp-prog hurtigt.... nu er det udløbet og jeg har afinstalleret det, men ved nogle bestemte filer, kommer den med en msgbox hvor der står at den ikk kan finde c:\\cuteftp\\cuteftp32.exe.... hvad fanden skal jeg gøre... det er ligesom om at det stadigt ligger i registrerings databasen....
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:35 #1
hey jeg tror faktisk godt selv jeg ved hvorfor....2 sec...
Avatar billede cd_ Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:38 #2
http://leapware.com
leapftp
brug det i stedet ...
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:40 #3
nej en af mine kammier siger: flashfxp
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:40 #4
jeg fandt nogle fejl i regedit...
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:28 #5
CuteFTP er ultimativt det fedeste FTP klient program man kan bruge ;o)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 00:37 #6
Bug da internetexplore i stedet for , der er ingen problemer den kører bare der ud af.
Avatar billede rekcuf Nybegynder
23. oktober 2001 - 02:19 #7
weeeeeeee

Wincommander
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
23. oktober 2001 - 02:29 #8
kharder>>> Oh yeah! Hvor fedt er det at bruge browseren hvis man f.eks. vil hente en fil på 100 MB og forbindelsen fucker midt i det hele.... Min erfaring med browseren er at den er ustabil, langsom og grim! Men alle kan vel ikke mene det samme i denne verden... Jeg siger bare: Brug FlashFXP eller CuteFTP.

//Fiskesuppe - og logger dermed af eksperten og smutter i seng. Gaab!
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 07:18 #9
Tja jeg starter med browser og lægger så linket ind i NetAnts så skal den i de fleste tilfælde nok blive hentet, Bøvl med linjen, ja så lukker NetAnts nolge flere forbindelser op.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 07:19 #10
NetAnts er simpelhen Nettets bedste downloader.