Avatar billede kennethba Nybegynder
20. oktober 2001 - 20:55 Der er 11 kommentarer

CD - I/O process prioritet

Er der mulighed for i WinXP at prioritere hvor meget CPU en process må tage.?
Mit problem er at når jeg f.eks. kopierer en (stor) fil fra mit CD-rom drev
til min harddisk, kan jeg faktisk ikke bruge computeren da den sluger alt
kraften på at kopiere. Kan man gøre noget ved dette.?
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 20:58 #1
Ja du kan godt sætte den til tage mindre af cpu´en, men det vil jop bare forkorte indlæsningen!!!
Avatar billede kennethba Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:03 #2
Ja, men bare jeg kan bruge PC\'en imens så. Hvordan går jeg dette.???
Avatar billede kennethba Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:05 #3
Hvordan gør jeg det...(hedder det) ;-))
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:14 #4
tryk ctrl, alt og del ind og den kommer med hvor meget og hvad den bruger cpu´en til!!! Her skal du kunne ændre det den skal bruge
Avatar billede kennethba Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:15 #5
Kan man ikke sætte det som standard??
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:16 #6
højre klik her inde på cd´en og her kan du så sætte vilken priority den skal have
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:17 #7
jo det gør du også men så skal du bare huske at du kan ændre den, ellers køre din drev altid langsomt!!!
Avatar billede kennethba Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:19 #8
Sætter jeg den til standard også næste gang processen kører.?
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:20 #9
jeps det mener  jeg men du kan jo prøve at genstarte
Avatar billede kennethba Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:23 #10
Hvad hedder processen som kopierer fra cd til disk .??
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:26 #11
aner det ikke men den må hedde noget med D: et eller andet