Avatar billede espectro Nybegynder
20. oktober 2001 - 10:47 Der er 5 kommentarer

Hide selection?

Hej

Kan man sige til dreamweaver at den skal \"hide selection\" eller sådan noget, fordi det er meget svært at redigere sit \"halvt asp og html\" site, når dreamweaver fucker det hele op?

plz help
Avatar billede bojohansen Nybegynder
20. oktober 2001 - 11:00 #1
Ikke mig bekendt, du skulle måske bygge dine sider op i include filer hvis du ikke kan overskue koderne når DU fucker det hele op ;-)

De satans \'fejl 40\' ;-)
Avatar billede netfuture Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:26 #2
Dreamweaver Fucker bestemt ikke noget op ...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:16 #3
Et stykke hen ad vejen er det jo rigtig nok at programmer som dreamweaver ikke altid bygger en hjemmeside op som man ville have gjort det hvis man havde skrevet det hele i koder - de skriver nemlig af og til nogle der ikke nødvendigvis er nødvendige - men hvis man er utilfreds med dette, så må man jo bare skrive hele gøjemøjet i koder, og det tager altså rimelig lang tid.

Dreamweaver funker!
Avatar billede erax Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:20 #4
Ja Dreamweaver fucker ikke en skid op...det er en luxus version af notepad med guld på...og diamanter!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:15 #5
Er det lukke tid?