Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

SIMPEL ASP AFSTEMNING!

Nogle af de mest eftersøgte script (ASP) på nettet er afstemningscripts.
Men hvordan kan det være at der ikke findes bare EN ordenlig afstemning?

Når jeg siger en ordenlig afstemning mener jeg:

-VIRKER på en IIS server 4.0 og opefter
-Bruger cookies og ikke ip adresser for at forihindre at folk stemmer flere gange
-Ikke fylder mere en EN fil (plus database)
-og ikke bruger nogle billeder til at vise resultaterne

alt dette lyder måske meget, men det er jo trods alt sådan som en ganske normal afstemning på store sider (Fx Jubii) ser ud!
-----------------------------------------------------------------

Findes der virkeligt ingen sådan afstemning på nettet?

og i så fald hvor?

gerne eksternt link!
Avatar billede fc132 Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:41 #1
Avatar billede fc132 Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:41 #2
Avatar billede fc132 Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:42 #3
http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=download&id=313
Afstemning med cookie med underliggende MS Access
En helt almindelig afstemning som bruger cookies den er sat til 7 dage.
Opretning af votes sker i databasen og ændring af hvilken afstemning som skal vises kan ændres i toppen af asp filen. Jeg er igang med at udvide scriptet så der også er admin med i. Senere hen laver jeg også en til SQL.
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:05 #4
Jeg kan ikke få den sidst omtalte til at virke!
den melder fejl med
Option Explicit
desuden skal jeg lige tilføje et ekstra punkt.

-afstemningen skal ikke vise resultatet før man har stemt

Avatar billede fc132 Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:11 #5
Har ik teste det..
men prøv på: www.asp.dk
Avatar billede fc132 Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:11 #6
eller: www.script.dk
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:12 #7
der er ikke noget som opfylder kravene
Avatar billede fc132 Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:13 #8
Jeg har et eller andet sted men dog er der billeder i + af det er i php/mysql. det vil nok tage \"lidt meget\" lang tid af finde det! da jeg har så maget \"lort\"
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:18 #9
1. Lad være med at skrive med STORE bogstaver i din overskrift, når du skriver med store bogstaver råber du!

2. Når spørgsmålet handler om ASP så smid det da for fanden i ASP kategorien og IKKE i fri debat!!
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:18 #10
du er ikke den eneste som har meget lort, jeg er engang opnået at fylde hele mit skrivebord med JUNK!
altså alle ikonerne kunne ikke være på skærmen og jeg kører i opløsningen 1280x1024.
Og jeg tør slet ikke tale om hvad jeg har i mappen JUNK! (men den fylder snart 1 GB)

men i øvrigt er jeg kun ude efter et ASP + Access script
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:18 #11
thoeger_poertner<<okey, så gør jeg det næste gang
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:21 #12
britt-erik2>> Tak :-)
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:12 #13
nå ,jeg kom vidst ikke meget længere her
Avatar billede no_doubt Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:15 #14