Avatar billede -r33t- Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Online ASP script

Okay..............Jeg er helt nyu til ASP kan slet ikke finde ud af det! men fandt et script hvor der står hvor mange users der er online. Men når jeg uploader dem til siden siger de hele tiden \"forbidden\" .......?? hvorfro?
Avatar billede cliche Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:38 #1
hvad ellers end forbidden?
Avatar billede j.robert Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:39 #2
Hvis du har en database eller text fil til scriptet, så skal du have databasen eller txt filen placeret i en mappe med execute rettigheder.
Avatar billede -r33t- Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:49 #3
Der er ingen text fil er database fil med.....det er kun asp sider. Den siger : Forbidden
You don\'t have permission to access /online/default.asp on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.20 Server at pai.whitehat.dk Port 80
Avatar billede cliche Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:54 #4
Whitehat har ingen ASP fortolker
Avatar billede -r33t- Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:57 #5
Hmmmmmm...............TAK.......kender du en gratis side som kan understøtte ASP?
Avatar billede cliche Nybegynder
19. oktober 2001 - 22:26 #6
uhh subnet mener jeg, ellers kig på activeserverpages.dk de har en sektion med hoteller også med gratis
Avatar billede -r33t- Nybegynder
19. oktober 2001 - 22:31 #7
TAK skal du havde! det virker nu! : )
Avatar billede cliche Nybegynder
19. oktober 2001 - 23:47 #8
:)