Avatar billede madsp Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IBM harddisk!!

Jeg har en IBM Deskstar HD, men jeg er kommet til at fjerne Disk Manager. Hvordan kan jeg gøre sådan at jeg kan se mine partitioner igen, uden at skulle inst. nye partitioner??

Jeg har nemlig en del data, som jeg IKKE ønsker at skulle miste (50GB)!!! :o(
Avatar billede berg Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:58 #1
Kan du ikke se dem i FDISK?
Avatar billede pniels12 Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:00 #2
Prøv med partion magic.
Avatar billede andersberg Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:01 #3
Fdisk vil også være mit bud.
Avatar billede asogaard Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:16 #4
Gå på www.ontrack.com og hent easy recovery det er det bedste værktøj til tabte/slettede partiontabler...
Avatar billede madsp Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:16 #5
Jo, men mit problem er at min HD står til som 33,8 GB i FDISK, men den er på 60GB. Desuden har jeg heller ikke noget OS inst. på den..:o(

Avatar billede asogaard Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:36 #6
hent easy recovery den fixer dit problem!!
Avatar billede madsp Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:18 #7
Ja, det er et godt program. Men det kan ikke recover filerne, det kan kun skabe en liste over de filer det KAN recover. Hvis man skal have genskabt filerne 100% er man nødt til at købe programmet.
Avatar billede makse Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:24 #8
Prøv med Lost&Found.
Link: ftp://ghostcom.nerdheaven.dk/PowerQuest%20Lost%20and%20Found/

Hent også readme filen. Den indeholder den key, du skal bruge til programmet.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
20. oktober 2001 - 10:01 #9
Hvis du har Disk Manager disken. Så skal du boote op på den.
Når du kommer så langt at du installere Disk Manger, skal finde et punkt der hedder upgrade Disk Manager (eller noget der minder om det) Herefter installeres Disk Manger i din Boot Record igen, og du kan bruge din disk som før.
Avatar billede asogaard Nybegynder
22. oktober 2001 - 09:03 #10
Easy Recovery er et købe program men du får 30 dages fuld trail, det vil sige at du KAN restrore dine filer med ER..
Avatar billede isl19960 Nybegynder
22. oktober 2001 - 09:11 #11
Lost&found er gratis... :-)