Avatar billede macjensen Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gemme SQL-streng som ny forespørgsel

Hvordan gemmer jeg følgende SQL-streng, som en ny forespørgsel, eller ny tabel ?

Dim SQL As String

SQL = SQL & \"WHERE \"
If Not IsNull([Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Employee]) Then
SQL = SQL & \"EmployeeID like \'*\" & [Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Employee] & \"*\' AND \"
End If
If Not IsNull([Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Customer]) Then
SQL = SQL & \"CustomerID like \'*\" & [Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Customer] & \"*\' AND \"
End If
If Not IsNull([Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Status]) Then
SQL = SQL & \"PriorityID like \'*\" & [Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Status] & \"*\' AND \"
End If
If Not IsNull([Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Project]) Then
SQL = SQL & \"ProjectID like \'*\" & [Forms]![Frm_Choice].[Form]![Cmb_Project] & \"*\' AND \"
End If

Avatar billede bennytordrup Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:28 #1
Via kode eller i Access selv?
Avatar billede macjensen Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:44 #2
Via kode.
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:45 #3
Kig på CreateQueryDef
Avatar billede macjensen Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:17 #4
Det var lige hvad der manglede, mange tak.