Avatar billede plindberg Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Personal Web Manager under Win2000 starter ikke op..

Hej..
Når jeg vil starte personal web manager under win2000, starter den ikke op. Jeg kan se processen for pws under joblisten, men jeg kan ikke se de hjemmesider der ligger på den.
Jeg har tidligere haft problemet, og mener at jeg løste det ved at \'genstarte\' IIS, men jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde. Jeg kan ikke afinstallere IIS og geninstallere, da installationsprogrammet ikke reagerer når jeg forsøger at afinstallere.
Anyone??
Avatar billede hy Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:27 #1
Genstart under Kontrolpanel >> Administration >> Computeradministration >> Tjenester og programmer

hyde
Avatar billede plindberg Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:32 #2
Når jeg forsøger at tilgå tjenester og programmer låser den igen, og jeg er nødt til at lukke det ned via joblisten..
Avatar billede fuldstop Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:12 #3
lytter med ) har haft samme problem når jeg installere SP2, har derfor afinstalleret det igen!!
Avatar billede plindberg Nybegynder
04. november 2001 - 11:42 #4
Hmm.. Det kunne være man skulle lukke spørgsmålet, hvis der ikke er nogen som ved hvordan problemet løses.. :-)
Avatar billede plindberg Nybegynder
10. december 2001 - 19:14 #5
lukker spørgsmålet