Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
24. februar 2000 - 21:04 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Design???

Er dette design vær at bygge vidre på???

http://www.crush.dk/new
Avatar billede bromer Nybegynder
24. februar 2000 - 21:33 #1
Ja det synes jeg det er. Det er et godt design, du skal bare huske ikke at bruge Times New Roman, da den font er grim.

Karakter for design: 9@13
Avatar billede caledonia Nybegynder
24. februar 2000 - 21:40 #2
Godt!, men jeg syntes bare jeg har set det før !?
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
24. februar 2000 - 21:50 #3
caledonia> hvis du kan huske hvor du har set det vil jeg da gerne havde det at vide.....
Avatar billede caledonia Nybegynder
24. februar 2000 - 21:53 #4
Fra et link herfra siden faktiskt, men jeg kan SLET ikke huske hvilken ! Måske jeg også bare har en dejavue :o)
Avatar billede zane Nybegynder
24. februar 2000 - 22:07 #5
Jeg har sgu set det mange steder før, måske ikke præcist sådan, men meget tæt på.

Kedeligt og pissetraditionelt.

~zane~
Avatar billede zane Nybegynder
24. februar 2000 - 22:10 #6

Funstuff.dk - Denne side er også  Abusiness.dk -  Har nogle rigtig
min, men jeg har den sammen med gode webhoteller som også er
en ven. Det er mig som har lavet og Danmarks billigste webhoteller..
designet den..
Avatar billede zane Nybegynder
24. februar 2000 - 22:12 #7
Hvad mener du egentligt med det???

http://www.crush.dk/new/links.htm

~zane~
Avatar billede caledonia Nybegynder
24. februar 2000 - 22:18 #8
Sort snak ?!
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
24. februar 2000 - 22:31 #9
Zane> ser du siden i Netcape???
Den skal ses i Internet Exploere...

men prøv nu....

http://www.crush.dk/new/links.htm
Avatar billede fico Nybegynder
25. februar 2000 - 12:51 #10
Funstuff.dk......siden belvet MEGET bedre en før og logoet er/har også fået et frisk pust.
Den enkel, simpel og lette farver....så
10@13.
Avatar billede zane Nybegynder
25. februar 2000 - 13:07 #11
Nej netskraberen er ikke noget for mig, men du har også ændret den nu.
Før stod texten meget tættere, til gengæld er det nu ikke så fedt at texternes venstrekant ikke flugter med billedernes ditto.

~zane~
Avatar billede bromer Nybegynder
25. februar 2000 - 14:34 #12
Det er ikke godt at man kun kan se siden i ie og ikke nc. Det burde du lave om.
Avatar billede fuxi Nybegynder
25. februar 2000 - 15:15 #13
Det ser ret ok ud, men måske en lille smulig kedelig med de mørke farver. Men det kommer jo helt an på hvad siden skal bruges til. Nå ja så tror jeg faktisk jeg har set et design der minder meget om dit på http://users.cybercity.dk/~bdc3664/html/f_home.html

Men ellers 9@13
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
25. februar 2000 - 18:08 #14
fico> hvilken anden side?????
hvis du mener funstuff, så er det ikke en ny udgave af den, men en anden side jeg er ved at lave....
Avatar billede fico Nybegynder
26. februar 2000 - 14:38 #15
Yeps det var det jeg mente, surry at jeg ikke skrev adressen.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
27. februar 2000 - 00:10 #16
takker mange gange for de gode svar....