Avatar billede toben.dk Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvofor slukker men pc ikke !!!!!!!!!!?!!!!!!!!!

hvad skal jeg gøre for den slukker i win 2000 prof når jeg går ned i start-sluk computeren så når den lukker win 2000 så skriver den nu kan du slukke for computeren

Hvad skal jeg gøre skynd jeg
Avatar billede disky Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:40 #1
der er vist et sted i BIOS du kan sætte det op, kan bare ikke huske hvor ?
Avatar billede $upport Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:43 #2
ER DET EN AT ELLER ATX COMPUTER......

Avatar billede disky Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:44 #3
upport hvorfor råber du ?
Avatar billede handmade Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:46 #4
h-klik skrivebord-egenskaber-pauseskærm-strømforsyning-APM på fanebladet-kryds heri
Avatar billede toben.dk Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:46 #5
nej det er bare en ibm Pentium II 350 mhz
Avatar billede toben.dk Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:47 #6
Tak fo svaret handmade
Avatar billede k.r Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:49 #7
prøv at trykke ctrl-alt-delete 1 gang så kommer der en menu op og der skal du trykke luk cpu !!!
Avatar billede superdan Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:50 #8
I de fleste tilfælde løses problemet ved at geninstallere dine motherboard drivere. Du har dem sikkert på en installations-cdrom. Visse ændringer i systemet medfører af grunde jeg ikke helt kan gennemskue det symptom du nævner!!!
Avatar billede jpk Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:51 #9
Ofte kan en BIOS opdatering løse problemet, men i W2K kræver det ligeledes ofte, at man geninstallerer...
Avatar billede superdan Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:53 #10
til k.r:
når man shutter down fra taskmanageren er det bare en genvej til normalt shutdown og der er ingen forskel i resultatet (kun hvis det er et program der fucker up og så skal det selvfølgelig afbrydes)
Avatar billede superdan Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:55 #11
Til TOBEN.DK... kan du ikke skrive om det er fordi du lige har opgraderet til win 2000 eller hvad der ligger forud for problemet
Avatar billede futte21 Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:03 #12
Den rigtige løsning er lige som handmade skriver

h-klik skrivebord-egenskaber-pauseskærm-strømforsyning-APM på fanebladet-kryds heri