Avatar billede superhp Nybegynder
16. oktober 2001 - 08:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Check box

Hvordan skjuler jeg en text box eller en label afhængig af om en check box er markeret eller ej?
Avatar billede webbe Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:07 #1
Prøv at forklare lidt nærmere!!!

Er det hvis feltet i DB\'en er markeret at den skal skjules???
Avatar billede andreasv Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:18 #2
Hejsa
Nu har jeg lige taget det fra et script jeg havde med nogle sessions i:
Her kommer data fra posten H fra dit udtræk fra databasen:
<%if rs(\"H\") = (\"Yes\") then session(\"H\") = (\"checked\") else session(\"H\") = (\"\") end if %>

Her er så checkboksen hvor vi sætter vores session ind med værdien fra databasen.
<input type=\"checkbox\" name=\"H\" value=\"<%=session(\"H\")%>\" >

Du kan selvfølgelig gøre det uden sessions, så  skal du bare \"mixe\" ovenstående!

Håber du kan bruge det

Hilsner AndreasV
Avatar billede superhp Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:19 #3
Nej, hvis check er markeret skal text1 være synlig, ellers skal text1 være usynlig. Er det noget med, at man kan tildele en Style i stil med
STYLE=\"visibility:hidden;\" ??