Avatar billede morton Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

slå proces ihjel

hvordan slår man en proces ihjel på en nt 4.0 server, når man ikke kan komme ud i kommandoprompten via cmd.exe og dermed kan eksekvere kommandoer kill.exe. Processen kan heller ikke lukkes fra taskmanageren
Avatar billede $upport Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:38 #1
gå i fejlsikkertilstand.... og prøv igen...... så burde den proces slå fram i fejlsikkertilstrand
Avatar billede morton Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:46 #2
jeg kan desværre ikke lukke serveren ned. jeg kan godt komme i commandprompt nu men den vil ikke kører killprogrammet ordentligt
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:56 #3
ctrl+alt+del - vælg tasklist - fanebladet processes - vælg process og klik på kill
Avatar billede morton Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:51 #4
som sagt kan processen kan heller ikke lukkes fra taskmanageren
Avatar billede morton Nybegynder
14. november 2001 - 20:45 #5
ingen af jeres tips hjalp desværre.. jeg var nødt til at genstarte serven :(