Avatar billede jabp Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:43 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Har ikke set Tyson vs. Brian kampen ??

Hejsa

Er det ulovligt at hente Tyson vs. Brian kampen fra en FTP.
Avatar billede rfogh Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:45 #1
Ja, den er copyrighted...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:45 #2
Ja
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:45 #3
Nogle, bl.a. kharder, siger at en sådan national \"begivenhed\" SKAL frigives, dvs. være tilgængelig for nationen, så det tror jeg ikke det er.
Avatar billede jabp Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:46 #4
Bliver den så ikke vist på en af de dansk kanaler engang ?

Så må jeg jo lige slette den igen, for jeg har lige downloadet den :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:49 #5
Det er ulovligt, det er jo ligsom med en film. Du betaler først for at se den i biffen og så senere bliver den til at vise i tv\'et.
Det er faktisk det samme her med boksekampen. Man har betalt for at se den og så nu går der et stykke tid før de må vise den.

Det er i hvert fald hvad jeg har hørt. Desuden mener jeg at det giver mening.
Avatar billede rfogh Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:51 #6
Andre kanaler har jo heller ikke vist den... Det ville de have gjort hvis de måtte...
Avatar billede prodic Mester
15. oktober 2001 - 16:52 #7
Tror uanset om det er en national begivenhed eller ej, at det er ulovligt.

Man ville nok have hørt om til flere protester fra \"folket\" hvis kampen blev betraget som en national begivenhed.

Og mon ikke ShowTime og Mogens Palle har undersøgt den sag inden de underskrev aftalerne.

Det er dog muligt, at kampen engang sendes på TV3/3+ indenfor den nærmeste fremtid. Det er nemlig fra dags dato muligt for amerikanske fjernsynskanaler at købe kampen fra Showtime, så de kan vise klip fra den. Og mon ikke TV3 hopper på den galaj også engang, når prisen er faldet tilpas meget.
Avatar billede $upport Nybegynder
15. oktober 2001 - 16:59 #8
JA meget........ DET ER LIGESAA ULOVLIGT SOM AT HENTE DEN NYESTE FILM FRA EN FTP.....

TV3 i danmark.... og nogen af de amerikanske tv stationer........
Avatar billede johannielsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:06 #9
Det er også ulovligt at køre over 80 km/t på alm. dansk landevej, hvor ikke andet er angivet...
Avatar billede olai Juniormester
15. oktober 2001 - 17:29 #10
johannielsen >> HØRT !!
Avatar billede olai Juniormester
15. oktober 2001 - 17:31 #11
jabp >> Har du mulighed for at hente den via FTP, kender du et sted.